Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2014

Wake up!




Το The M File σήμερα κλήθηκε να παρουσιάσει το Wake up!

Καιρός










Το πρωινό μου    

Το πρωινό μου είναι σχεδόν ανύπαρκτο! Υπάρχουν τρείς εκδοχές. Όχι βασικά δυόμισι, η τρίτη είναι σπάνια. Ή θα ξυπνήσω αρκετά νωρίς που σημαίνει ότι δεν μπορώ να βάλω μπουκιά στο στόμα μου ακόμα, ή θα ξυπνήσω πολύ αργά και θα πεινάω σαν λύκος αλλά εκεί που πας να καταβροχθίσεις το τελευταίο κομμάτι κέικ ακούς την μαμά να φωνάζει “ΤΙ ΘΑ ΦΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΡΩΜΕ!” Αν πάλι από θαύμα ξυπνήσω κάπου στο ενδιάμεσο, τρυπώνω σαν ποντίκι μέσα στα ντουλάπια και εξαφανίζω ότι μπισκότο υπάρχει.  



Το τραγούδι της ημέρας

Δεν ξέρω σε πόσους από σας αρέσει η 
Lorde αλλά εμένα προσωπικά είναι απ τις αγαπημένες μου. Yellow Flicker Beat λοιπόν γιατί σήμερα είναι πολύ πιθανόν να δω και το καινούριο Hunger Games. Φουφι φί φουυυυυυ. (αποτυχημένη προσπάθεια ήχου κοτσυφιού.) :D   




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις