Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

The Passionate




Η αγάπη τα αλλάζει όλα...


Μέχρι πριν δυο χρόνια είχα τα πάντα...
Το σπίτι μου, την οικογένεια μου, τους φίλους μου, την δουλεία μου..

Πότε δε περίμενα πως θα τα άφηνα όλα για έναν άνδρα..

Στην ουσία δεν έκανα αυτό που μου άρεσε πραγματικά, ούτε στην δουλεία μου, ούτε στην ζωή μου..
Δεν ήθελα να μένω σε μια τόσο μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα, δε μου άρεσε η βαβούρα και όλα τα σκηνικά που γινόντουσαν, κι έτσι περίπου 4 φορές τον μήνα πήγαινα στο χωρίο μου να βρω την ησυχία μου, να χαλαρώσω και να βρω τον εαυτό μου...

Σχέση είχα καιρό να κάνω, αλλά πάντα βρισκόταν κάποιον εφήμερος έρωτας...

Είχα να ερωτευτώ και να αγαπήσω πολλά χρόνια, και η αλήθεια είναι πως πίστευα οτι δε θα γινόταν ποτέ ξανά...

Το πάθος μου ήταν ο χορός..
Από μικρή με θυμάμαι να χορεύω τα πάντα...

Ένα Σάββατο που πήγα στο χωριό μου, είδα έναν παλιό φίλο μου, ήξερε το πάθος μου για τον χορό και μου είπε πως στο διπλανό χωρίο είχαν έναν διαγωνισμό..

Δεν έχασα την ευκαιρία εννοείται και πήγα..
Με πήραν αμέσως, κι εκεί γνώρισα τον απόλυτο έρωτα της ζωής μου...

Πιστεύετε στον κεραυνοβόλο έρωτα.;
Εγώ όχι μέχρι που γνώρισα τον Γιάννη...
Ήθελα τόσο να του το πω εκείνη την στιγμή, να του φωνάξω πως τον ερωτεύτηκα..
ήμουν ευτυχισμένοι μόλις τον είδα...

Αναγκαστικά έπρεπε να πάω στην Αθήνα να εξηγήσω στην οικογένεια μου τι συνέβη, να παραιτηθώ και όλα τα σχετικά...

Όταν ξαναγύρισα στο χωρίο ήταν εκεί, λες και με περίμενε τόσες μέρες που έλειπα...
Μου είπε τα ίδια που ήθελα να του πω κι εγώ.. 
Και έπειτα, με φίλησε....

Με αυτόν τον άνθρωπο τώρα είμαι μαζί και έχουμε δύο υπέροχα παιδιά...

Ζούμε στο χωρίο μου σε ένα κτήμα, με τα παιδιά μας, τα ζωάκια μας και την ησυχία μας...


Να έχετε όμορφες γιορτές, μόνο με τα άτομα που σας αγαπούν πραγματικά..
Και να θυμάστε να ζείτε κάθε στιγμή πριν να γίνει ανάμνηση....!


Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρόνια ... !


By Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις