Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2014

The Passionate




Να είναι μια φορά κανονικό....


Ο Χρήστος όταν μπήκε στη ζωή μου ήμουν μόνη και έτοιμη για έναν παράφορο έρωτα ξανά...
Λένε πως τον απόλυτο έρωτα τον ζεις μία φορά, αλλά εγώ ένιωθα πως και με αυτόν θα ερωτευτώ όπως και με τον προηγούμενο μου έρωτα...

Μόνο που με τον Χρήστο ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα...

Ήταν παντρεμένος, και είχε δυο πανέμορφα κορίτσια...

Απο την αρχή ήταν καταδικασμένη η παράνομη σχέση μας, και ειδικά για μένα, που μετα τον πρώτο μήνα του δόθηκα ολοκληρωτικά και σωματικά, και συναισθηματικά...

Το συζήταγα με τις φίλες μου, με τους φίλους μου, και μου λέγανε πως είναι λάθος να συνεχίσω σε αυτή την σχέση..
Ήταν κι εκείνος, που ήταν τόσο καλός στα λόγια και στο να παίζει με το μυαλό μου και δεν μπορούσα να τον αφήσω, δεν ήθελα κι ας ήξερα πως ποτέ δε θα τον είχα απόλυτα δικό μου, ποτέ δεν είχα απαιτήσεις απο εκείνον του τύπου να χωρίσει και να ήμαστε μαζί...
Εντάξει δε λέω πως ήταν και ο,τι καλύτερο να είναι τα βράδια με την γυναίκα του και όποτε έβρισκε χρόνο να ήταν μαζί μου και που, (;) κλεισμένοι στο σπίτι μου, ουτε βόλτες έξω ούτε τίποτα...

Μέναμε στην ίδια περιοχή, δυο τρία τετράγωνα πιο κάτω εκείνος, ποτέ δεν μα είχε πάρει κανείς είδηση..

Ένα πρωινό του έστειλα ένα μήνυμα στο κινητό και του είπα να σταματήσουμε, δεν άντεχα στην σκέψη να είναι μαζί της...
Προσπαθούσε να με πείσει να μην αφήσουμε το παραμύθι μας και πως κι εκείνος ένιωθε πράγματα, αλλά όχι, μέσα μου είχε τελειώσει.. 
Για το μόνο που βρισκόμασταν ήταν για να κάνουμε έρωτα στο σπίτι μου, έρωτα έκανα μαζί του, όχι σεξ...
Δε το άντεχα άλλο...

Κι έτσι απλά, προχώρησα, έπνιξα τα συναισθήματα μου και προχώρησα.....


Καλό απόγευμα σε όλους!
Φιλία!


by Panagiota



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις