Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014

Men!ou$



Καλημέρα φίλοι μου!!!!Και καλή εβδομάδα!!!

Ας ξεκινήσουμε!!

ΚΑΙΡΟΣ















Menious-προβληματισμοί...

Περί κοινωνικότητας....
Από μικρή δεν ήμουν το πιο κοινωνικό άτομο που υπάρχει.Το αντίθετο θα έλεγα.Πάντα στη γωνιά μου,απαρατήρητη,φοβόμουν να πω τη γνώμη μου,φοβόμουν να προσεγγίσω άτομα για να μην με απορρίψουν...Έχω σημειώσει κάποια πρόοδο,αλλά υπάρχουν κάποια απόρθητα εμπόδια.
Βλέπω άτομα,που με το που βρεθούν σε ένα άγνωστο περιβάλλον θα προσαρμοστούν αμέσως,και θα κάνουν και γνωριμίες αμέσως.Για μένα αυτό είναι αδιανόητο.
Βλέπω άτομα,που όταν βρίσκονται σε μεγάλες παρέες είναι άνετοι,κερδίζουν τον άλλο,τους προσέχουν όλοι κλπ..Εγώ;;;Σε περίπτωση που βρεθώ σε παρέα μεγαλύτερη των 3 ατόμων,αυτομάτως δένεται η γλώσσα μου και δεν μπορώ να μιλήσω.Και που να ήθελα,δεν θα μπορούσα να διεκδικήσω με τίποτα το λόγο.Το αποτέλεσμα;;Ένας σιωπηλός ακροατής,ο οποίος βρίσκει διέξοδο στον μοναδικό του πιστό φίλο,το κινητό!!!Πόσο μου την δίνει αυτό!!
Αισθάνομαι τελείως απροσάρμοστη,μη φυσιολογική...Και δεν ξέρω και με ποιους τρόπους να το αντιμετωπίσω.
Καμία βοήθεια;;;;


News Time...

Angelina Jolie: Δείτε γιατί γονάτισε στο πεζοδρόμιο


Ένα απρόοπτο περιστατικό έμελλε να ζήσει η Angelina Jolie έξω από το στούντιο της εκπομπής του «The Daily Show» με τον Jon Stewart, όπου ήταν καλεσμένη.
Πλήθος θαυμαστών της ήταν συγκεντρωμένο απ’ έξω, προκειμένου να την δει από κοντά. Μια κοπέλα, όμως, έπαθε κρίση πανικού.
Η Jolie, δίχως ίχνος σνομπισμού, την πλησίασε, γονάτισε δίπλα της στο πεζοδρόμιο κι άρχισε να της μιλάει και να της σκουπίζει τα μάτια από τα δάκρυα. Αφού το νεαρό κορίτσι συνήλθε, η star του Hollywood της υπέγραψε αυτόγραφο και έβγαλε… selfie μαζί της.

Αυτό ήταν και για σήμερα!!!!Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις