Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

Men!ou$



Καλημέρα φίλοι μου!!!Τα Χριστούγεννα είναι πλέον εδώ,και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό!!
Σήμερα είναι το τελευταίο Menious για το 2014..

ΚΑΙΡΟΣ
Ο καιρός την ημέρα των Χριστουγέννων



Menious...προβληματισμοί


Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες με πιάνει ένα περίεργο συναίσθημα.Και τι εννοώ.
Αρχικά,το γεγονός ότι με το καινούριο έτος θα μεγαλώσω κατά ένα χρόνο,με ότι και αν συνεπάγεται αυτό.
Επίσης,κάθε χρόνο τέτοιες μέρες κάνω τον απολογισμό μου για την χρονιά που πέρασε.Κατάφερα να κάνω κάτι μέσα σε αυτή τη χρονιά,να πραγματοποίησω κάποιο στόχο μου,ή πήγε και αυτή η χρονιά χαμένη υπέρ πίστεως και πατρίδος;;;
Προσωπικά το 2014,οκ,δεν πήγα και στο φεγγάρι,αλλά έκανα κάποια πράγματα,τα οποία στο παρελθόν δεν θα μπορούσα να διανοηθώ.Και το σημαντικότερο,βελτίωσα και το χαρακτήρα μου..Σίγουρα λοιπόν,αυτή η χρονιά ήταν καλύτερη από την προηγούμενη.Είχα μικρές μεν,προσωπικές κατακτήσεις δε!!
Επομένως,σημαντικό σε αυτή τη ζωή,είναι να μην παραιτούμαστε,αλλά να διεκδικούμε συνεχώς!Και το λέω εγώ,που πριν από 2 χρόνια πέρασα κανονικότατη καταθλιψάρα.Ωστόσο,τώρα είμαι καλά,με μικρές μεταπτώσεις που είναι φυσιολογικές για κάθε άνθρωπο.Ναι,σίγουρα δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από τη ζωή μου,σίγουρα θέλω και άλλα πράγματα από αυτήν(και δεν αναφέρομαι στα υλικά αγαθά),όμως δεν παύω να είμαι ευγνώμων για αυτά που μου έχουν προσφερθεί μέχρι τώρα,και δεν παύω να προσπαθώ για κάτι καλύτερο!

Christmas mood!!
Βρυξέλλες
Νέα Υόρκη
Δρέσδη
Λονδίνο
Σε αυτό το σημείο το Menious έφτασε στο τέλος του για σήμερα!
Να ευχηθώ ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα,και το νέο έτος να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε!
Εμείς θα τα ξαναπούμε κάπου στα μέσα Ιανουαρίου!!!
Πολλά πολλά χριστουγεννιάτικα φιλιά!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις