Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2014

Men!ou$




Καλημέρα φίλοι μου και καλή εβδομάδα.10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα.Ελπίζω να έχετε αρχίσει να τρώτε μελομακάρονα,όπως και εγώ!!!

Πάμε!!!!

ΚΑΙΡΟΣ

Menious προβληματισμοί.....

Περί γυμναστηρίου

Παλαιότερα,,άκουγα γυμναστήριο και έτρεχα χιλιόμετρα μακριά..Γιατί;;Πολύ απλά γιατί το βαριόμουν τρελά.Είχα επιχειρήσει πριν κάτι χρονάκια να ξεκινήσω,και απέτυχα παταγωδώς.Το αποτέλεσμα;;Πολλά κιλά επιπλέον που μου μείωναν την αυτοπεποίθηση,ανθυγιεινός τρόπος ζωής και δεν συμμαζεύεται..Και περνάω στο σήμερα.Αρκετοί από τον κύκλο μου ξεκίνησαν γυμναστήριο και με ζάλιζαν να τους ακολουθήσω και εγώ.Και ήμουν αρνητική.Και λόγω βαρεμάρας,και λόγω αυτοπεποίθησης.Πώς θα πάω εγώ στο γυμναστήριο ανάμεσα στις κορμάρες κλπ κλπ.
Ώσπου μια μέρα δεν ξέρω πώς,μου την έδωσε και πήγα και γράφτηκα.Από τότε δεν θέλω να βγάλω τη γυμναστική από τη ζωή μου.Η γυμναστική πρέπει να είναι τρόπος ζωής.Και όχι πάω για 3 μήνες και μετά τέλος.Σου δίνει ευεξία,εκτονώνεσαι,βλέπεις το σώμα σου μέρα με τη μέρα να βελτιώνεται.
Επ κοπελιά!Πού πήγαν τα κολλήματά σου;;;Δεν σας κρύβω ότι στην αρχή σκάλωσα λίγο,αλλά μετά συνήθισα και πηγαίνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Δεν πα να έρθει δίπλα μου και η Ζιζέλ,κιουρία εγώ να κάνω την γυμναστικούλα μου.Σίγουρα,υπάρχουν πολλά άτομα που μου την βαράνε λόγω του στυλ τους,αλλά απλά τους προσπερνώ.Στο γυμναστήριο από όλα έχει ο μπαξές.Θα δεις και τους πολύ ωραίους-γυμνασμένους-six pack και δεν συμμαζεύεται,οι οποίοι έχουν σηκώσει τον αμανέ,θα δεις και τους τροφαντούληδες που προσπαθούν να αδυνατίσουν,θα δεις και κυρίους και κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας(αυτούς πραγματικά χαίρομαι να τους βλέπω,γιατί μου βγάζουν μια αισιοδοξία),θα δεις και τις τύπισσες με το μακιγιάζ τίγκα(κοπελιά για γυμναστική ήρθες) κλπ κλπ κλπ..
Εμείς όμως τη δουλίτσα μας!!!!!!!
Για αυτό λοιπόν αν δεν έχετε ξεκινήσει,τρέξτε στο πιο κοντινό και θα με θυμηθείτε!!!!!

ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ: Ο πρίγκιπας Τζορτζ ποζάρει και εύχεται… καλά Χριστούγεννα


Φόρεσε το κοντό του παντελονάκι και πήρε πόζες όλο νάζι
Χριστούγεννα πλησιάζουν και ο πρίγκιπας Τζορτζ που έχει κλέψει τις καρδιές των Βρετανών, αποφάσισε να τους… μελώσει με την γλύκα του και να τους ευχηθεί με τον δικό του τρόπο χρόνια πολλά.
Η Δούκισσα του Κέμπριτζ λοιπόν Κάθριν και μαμά του τρίτου κατά σειρά διαδόχου του βρετανικού θρόνου, του έβαλε ένα μπλε κοντό παντελονάκι, λευκό πουκάμισο και πλεκτή καζάκα που είχε πάνω της τους φρουρούς του Μπάκινχαμ κι εκείνος στήθηκε μπροστά στον φωτογραφικό φακό, ξεδιπλώνοντας την ακαταμάχητη γοητεία του.
Ο φωτογράφος μάλιστα δεν είναι επαγγελματίας, αλλά κάποιος από το προσωπικό του παλατιού, ενώ σύμφωνα με την Daily Mail τα ρούχα που φορά ο μικρός πρίγκιπας και αναμένεται να γίνουν μόδα, δεν ξεπερνούν τα 123 ευρώ.

Και κάπου εδώ το Menious τελείωσε για σήμερα..
Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!
Πολλά φιλιά!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις