Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014

CrAzY M!nds - Christmas



H K.θεούσα ανακοινώνει στα παιδιά με ιδιαίτερα χαρούμενο ύφος ότι το σχολείο πρόκειται να κάνει ενα χριστουγεννιάτικο bazzar με σκοπό να μαζέψει χρήματα για καλό σκοπό.
Από την γνωστή παρέα 4 άτομα δήλωσαν ενδιαφέρον και πήραν δυο πάγκους.

Ελινα - Μανθος όπου στο πάγκο τους έβρισκες από ρεσο μέχρι βιβλίο και
οι Σια - Φανη όπου στο πάγκο τους έβρισκες από κάλτσες μέχρι σοκολάτες.

Το θέμα ήταν ότι στην παρέα για ακόμη μια φορά υπήρχε το κλίμα του ανταγωνισμού για το ποιος πάγκος θα βγάλει πιο πολλά χρήματα......
-------------------------------
Το bazzar έχει αρχίσει και πλήθος κόσμου έχει προσέλθει.

ΣΙΑ - λοιπόν πως θα πουλήσουμε τις σοκολάτες?
ΦΑΝΗ - Να λέμε σο-κο-σο-κο-λα-τα,σο-κο-σο-κο-λα-τα για σε να λιώνω σαν τη σοκολάτα..
ΣΙΑ - Μήπως να πούμε  εδώ η καλή σοκολάτα ?? Λοιπόν βοηθάμε θα καρφιτσώσουμε πάνω μου όσες περισσότερες σοκολάτες μπορούμε και θα έχω ένα χαρτί που θα λέει περιμένω να με φας..

ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΑΓΚΟ

ΜΑΝΘΟΣ - Μη μου το παίζεις αφεντικό?Τα λεφτά θα τα διαχειρίζομαι εγώ?
ΕΛΙΝΑ - Οχι
ΜΑΝΘΟΣ - Γιατί?
ΕΛΙΝΑ - Δε σε καταλαβαίνω...

Η ΓΙΩΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΥΣ

ΓΙΩΤΑ - Τι μαλακίες πουλάτε?
ΕΛΙΝΑ - Αν σου αρέσουν?
ΓΙΩΤΑ - Δεν πρόκειται να κανετε και τίποτα
ΕΛΙΝΑ - Μπα γιατί?
ΓΙΩΤΑ - Γιατί αγάπη, Aν ο κόσμος βλέπει την πωλήτρια δίχως βυζο,Μέλι δε βάζει...
ΜΑΝΘΟΣ - Εγώ είμαι ο πωλητής
ΓΙΩΤΑ - Τρις χειρότερα, Εσύ είσαι άβαφος
ΜΑΝΘΟΣ - Μα δεν βάφομαι
ΓΙΩΤΑ - Τι σε έδιωξαν από τη δουλειά?

ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΑΓΚΟ

ΓΙΩΤΑ - Καλά έλεγα για τους άλλους αλλά εσείς είστε τελείως άκυροι..
ΣΙΑ - Χίλια συγνώμη που δεν πουλάμε προφυλακτικά..
ΓΙΩΤΑ - Εγω θα έβαζα σε δημοπρασία το βρακί μου απο την πρώτη μου φορά,Πάει καιρός βέβαια.
ΣΙΑ - Ναι συγνώμη που εδώ είναι ΣΧΟΛΕΙΟ και οχι ΠΟΡΝΕΙΟ
ΓΙΩΤΑ - Πες ότι πολύ απλά  δεν έχεις τέτοιο βρακί...
ΣΙΑ - Δε μου λες σε κάνει ακόμα η μαμά μπάνιο??Σου τρίβει την πλατουλα?
ΓΙΩΤΑ - Άντε γ....

Η Γιωτα  ορμάει και ρίχνει το πάγκο της Σιας και της φανης  κάτω,
Όλα τα πράγματα καταστρέφονται.....
Οι δυο κοπέλες έχουν  πιαστεί στα χέρια και καταλήγουν η Σια με μια τούφα λιγότερη και η Γιωτα με 3 σοκολάτες να έχουν  σφηνώσει στο στόμα της...

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Η παρέα  χωρίζετε σε 2 ομάδες ώστε να πάνε να πούνε τα κάλαντα

*ΣΙΑ         *Ελινα
*ΜΑΞ       *ΜΑΝΘΟΣ
*ΓΙΩΤΑ    *ΦΑΝΗ


ΕΛΙΝΑ - λοιπόν θα πάμε όσο αντέξουν τα πόδια μας
ΦΑΝΗ - Καμιά ώρα δηλαδή?
ΕΛΙΝΑ - Ε περίπου ναι
ΜΑΝΘΟΣ - Ναι καλά δυο ώρες στο νερό.

Ο ΜΑΞ και η Γιωτα  περιμένουν τη ΣΙΑ κάτω απο το σπίτι της..
Η ΣΙΑ  μιλάει τη μανα της...

Μ.Σ - Που πας παιδί μου με το παιδί και το βυζί?
ΣΙΑ - Για κάλαντα!!!
Μ.Σ - Θα σας δείχνουν όλοι..
ΣΙΑ - Ελα βρε μαμά
Μ.Σ - Τι δουλειά έχεις εσύ με μαθητές του 14??
ΣΙΑ - Τώρα έχεις δίκιο.

Η ΣΙΑ βγαίνει στο μπαλκόνι 

ΜΑΞ - Αντε κατέβα
ΣΙΑ - Γιωτα αν σου ζουλάνε τα βυζιά βγάζουν ήχο??Γιατί έμαθα οτι οι άλλοι έχουν κιθάρα.

Η Γιωτα  ανεβαίνει στο σπίτι της Σιας και κλοτσάει την πόρτα..
Μπουμπ μπουμπ..

Μ.Σ - Καλέ πέφτουν οι σοβάδες!!
ΣΙΑ - Δεν πειράζει δεν ανοίγω.
Μ.Σ - Άνοιξε!!!Ο Φιλιππινέζος θα έρθει πάλι μετα τα Χριστούγεννα
ΣΙΑ - Τιιιιι???Καλε εσύ λες οτι κάθε μήνα έρχεται συνεργείο καθαρισμού!!
Μ.Σ - Αυτά τα λέω στη γειτονιά...

Σοκαρισμένη η  Σια  ανοίγει την πόρτα και η γιωτα της ορμάει
Επόμενη σκηνή η μανα της Σιας  ρίχνει στη γιωτα με τον πυροσβεστήρα ενω ο μαξ έχει γίνει ενα με το δέντρο καθώς μέσα στην αναμπουμπούλα η μανα της Σιας τον έσπρωξε χωρίς να το καταλάβει ο ιδιος...
Απο την άλλη  πλευρά οι ΕΛΙΝΑ,ΜΑΝΘΟΣ  μαλώνουν για τα 40 ευρώ που τελικά  μάζεψαν..

ΕΛΙΝΑ - Εγω θα πάρω 25
ΜΑΝΘΟΣ - Σοβαρά??Φερτα εδώ!
ΕΛΙΝΑ - Βοηθειααααααα
ΦΑΝΗ - Καλέ πάρτε τα εγώ έχω στο δωμάτιο μου 2 πράσινα..

Το βράδυ της ίδιας  μέρας όλοι ήταν στα σπίτι τους,Ωστε να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
CRAZY M!nds ΞΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις