Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Andre@s the Nightwriter - ΠΡΕΜΙΕΡΑ



Καλησπέρα σας!!!!
Ναι ναι είμαι εδώ για ακόμη μια χρονιά!!
Φέτος τα λέμε μέσα απο το crazy m!nds κάθε Σάββατο άλλα θα τα λέμε και απο εδω συχνά πυκνά!
Είμαι πολύ χαρούμενος που για ακόμη μια χρονιά το Andre@s the Nightwriter είναι εδώ απλά φέτος με περιορισμένες εμφάνισης!!!!
Πάμε λοιπόν να αρχίσουμε,Έχω μαζέψει πολλά όλο αυτo το καιρό...

---------------------------------------
           Hollywood news              
---------------------------------------

Πάμε και λίγο στο hollywood!!
Υπάρχουν άγνωστες φιλίες εκεί πέρα που θα σας προκαλέσουν εντύπωση!!
David Beckham and Snoop Dogg



Meryl Streep and Hillary Clinton



Britney Spears and Mel Gibson



Rihanna and Jim Parsons



Justin bieber and Ariana grande



--------------------------------------
  My News OR STORY TIME  
--------------------------------------

Άλλαξα και σχολή..
Τελείωσα την προηγουμένη φυσικά και άρχισα και δεύτερη και αμα γουστάρω θα αρχίσω και 3η και 4η.....
Μου την είπαν πολύ για αυτό,Δεν πήρα κανέναν στα σοβαρά ,
Δεν είναι οτι δεν έχω μάθει να ακούω,Αλλά είμαι σε θέση αναγνωρίζω τις φιλικές συμβουλές απο τις κακοπροαίρετες κριτικές κάποιον που κάνουν τις γεμάτες βαθιά ζηλεια  δηλώσεις και αφου  ολοκληρώσουν ,Τοποθετούν ως ασπίδα το ''εγω είμαι φίλο/η σου και το λέω για το καλό,Οι φίλοι δεν γλύφουν μονο''
Το θέμα βέβαια είναι και πoιοs σε κρίνει κάθε φορά,Δηλαδή αυτός που σε κρίνει είναι σε θέση να τα λέει αυτά???Η είναι κλασσικός νεοέλληνας που σκορπάει την ωρα του σε άκαρπους και ανούσιους καφέδες,Άνθρωπος που αν δεν βγάλει από 100 selfies την ημέρα και αν οι μισές δεν είναι στα διάφορα καφέ,Ώστε να τις αναβασει στο facebook και να μας πει ''περναω τελεια''....
Οι ψυχολόγοι λένε οτι τα άτομα που βγάζουν συνεχώς την μουρακλα τους φωτογραφίες,Έχουν  χιλιάδες  κόμπλεξ και άπειρα ψυχολογικά...
Τα παιδιά που το κάνουν αυτό,Μελλοντικά καταλήγουν στα  σκουπίδια..Εγω  θέλω να βγάλω τις σχόλες που θέλω,Να κάνω αυτό που θέλω η έστω να μην αφήσω απωθημένο,Ναι και ας μου πληρώνουν οι γονείς μου τη σχολή.....
Τι γίνεται όμως όταν απο  όλους τους ανθρώπους που στην έχουν πει είναι και ένας τον οποιο στο παρελθόν έχεις  στηρίξει με κάθε  τρόπο ,Που του έχεις αρνηθεί ελάχιστες φορές αυτό που σου έχει ζητήσει?Εχει το δικαίωμα να σου ασκήσει την όποια κριτική,Δικαιολογωντας με το επιχείρημα οτι  εγώ το λέω για το καλο σου...και μάλιστα  αρνητική????Και λες εντάξει  ζηλεύει δεν πειράζει..Και τέλος τι γίνεται οταν εχει  καταλάβει οτι  έκανε βλακεια  και αντι να σου ζητήσει  συγνώμη σε προσελκύει με ηλίθιους τρόπους ,Νομίζοντας οτι  εγώ εχω  ξεχάσει????Εγω θα περιμένω τη συγνώμη απο 1/2 άτομα αλλα σίγουρα δεν θα είμαστε οπως πριν....Ίσως όμως το καταπιώ ολο αυτό καθώς η ζήλια είναι τοπ trend στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.




----------------------------------------
            Stranger News                  
----------------------------------------




Οταν η σχέση τελείωσε,Το αγόρι έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο φασεμποουκ οτι θα αυτοκτονήσει την ταδε  μέρα,Την ταδε  ώρα και σε συγκεκριμένο σταθμό μετρό..
Σκοπός του ηταν να πέσει στις γραμμές,Να περάσει το μετρό και να γίνει  λιώμα.
Φυσικά η αστυνομία ενημερώθηκε απο  άλλους  χρήστες και μέσο του αντοπισαν τα στοιχεία του χρήστη και με φωτογραφίες στα χέρια  στήθηκαν εκείνη τη μέρα στο σταθμό

Και όμως ο νεαρός φάνηκε και άρχισε να πηγαίνει προς τις γραμμές και ενω  έφτανε πολυ  κοντά με πλήρη διακριτικοτητα και με διάφορες ενέργειες οι αστυνομικοί τον πρόλαβαν και πλέον παρακολουθειτε απο  ψυχολόγο....


Όσα  χρόνια και αν περάσουν η ταινια ''Stephen King’s It '' Kανει  συνεχώς μικρά reunion  μέσα απο την τρελή καθημερινοτητα.
Αυτή τη φορά θα πάμε μέχρι την Γαλλια!!!
Όπου σε ορισμένες πόλεις  κυκλοφορούν κλόουν  οπλισμένοι ειτε με όπλα,μαχαίρια,ρόπαλα και έχουν σκοπό να σουφρώσουν το οτιδήποτε!
Μέσα σε όλο αυτό τον πανικό οι πραγματικοί κλόουν  βιώνουν το ρατσισμό και χάνουν συνεχώς λεφτά αφού ο κόσμος έχει τρομοκρατηθει!!

-----------------------------------------------
                Talk Show time                      
-----------------------------------------------


Γιώργο καλησπέρα!

Και φέτος σε απολαμβάνουμε  μέσα απο το By γιωργος πως αισθάνεσαι για αυτή την στήλη?
Για να είμαι  ειλικρινής πιστεύω πως εχει  παλιώσει το by Γιωργος, και δεν μ’ αρέσει και το όνομα του..
Θα βγάλεις τη φετινή  χρονιά με αυτη την στήλη η ετοιμάζεις  τίποτα  καινούργιο?
Δεν ξέρω, έχω ηδη κάποιες  σημειώσεις για σενάριο ή ιστορίες  αλλά  περιμένω μάλλον λίγη ενθάρρυνση. Ειδάλλως θα συνεχίσω με το by Γιωργος.
Πως σου φαίνεται  φέτος το κλίμα στο The A city?
Είναι νεκρό. Πότε  βγαίνουν τα ζόμπι;
Κρίνε μας τις φετινές  στήλες (αναλυτικα)
Δηλαδή μου ζητάς να πω τις αλήθειες για την κάθε  στήλη. Αυτό το εχω  κάνει και πιο παλιά, και τα πράγματα δεν έχουν  αλλάξει πολύ απο τοτε. Αν εξαιρέσεις το Crazy Minds και την Σιωπηλη Ενοχη, οι υπόλοιπες  στήλες είναι σχεδόν ίδιες. Γι’ αυτές τις δυο είπα στο Wake up it’s Friday.
Είσαι ο πρώτος που έκανε  σενάριο σε αυτό το μπλογκ,Φέτος  έχουμε 2 τελείως  διαφορετικά,Θεωρείς οτι  αποτέλεσες έμπνευση?
Όπως είπες  είναι εντελώς διαφορετικά, αλλά θα με τιμούσε  κάτι τέτοιο.
Ποια είναι η γνώμη σου για τις εσωτερικές  κόντρες του the A city??

Νομίζω οτι  είναι λιγότερες απ’ οτι  παλαιότερα.
Εχεις δει κάποια  καλή ταινία αυτή την περίοδο??
Το A Tale of two Sisters. Απ’ τις πιο συγκινητικές ταινίες που εχω δει.
Έρχονται Χριστούγεννα πως αισθάνεσαι?
Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα, πάντα μου άρεσαν, αλλά  καμιά φορά αυτό δεν είναι  καλό. Είναι ενα όμορφο συλλογικό όνειρο, αλλά και πάλι.. όνειρο.

Πως σου φαίνεται που το men!ou$ βγαίνει  κάθε  δευτερα στις 9 το πρωί?

Έχω μια απορία προς τη Μενια γι’ αυτό. Ποιες είναι οι αλλαγουλες; Ο καιρός;
Πως σου φαίνεται η γιωτα πζ ως αργηχος??
Τρελάρα.
Passion time Η the passionate??
Γιαννης ή Γιαννακης;
Το Τhe Μ file συνεχίζεται και φετος..για 4η χρονιά!!το ANdreas the nightwriter για 5η Πιστεύεις οτι  κούρασαν?

Νομίζω μια στήλη κουράζει όταν αρχίζει να κουράζεται κι ο συντάκτης.Εύχομαι  καλή  τύχη στο Andreas the Nightwriter που κέρδισε τη στήλη της χρονιάς στα A city Awards 2014



---------------------------------------------------------
                       Relaxing Time                            
---------------------------------------------------------

Κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος της 1ης μας στήλης
Θα τα ξαναπούμε σύντομα,Μέχρι τοτε να είστε όλοι καλά,Να βρίσκετε αφορμές να γελάτε και να είστε πολύ αισιόδοξοι!!!!!
Καλό Βράδυ!!























By Andrik

4 σχόλια:

Menia είπε... at 9 Δεκεμβρίου 2014 - 10:02 μ.μ.

Welcome back!!!!Μας έλειψε το Andre@s the nightwriter!!!!!!

andrik είπε... at 9 Δεκεμβρίου 2014 - 10:12 μ.μ.

thx you!!!

Γιώργος είπε... at 10 Δεκεμβρίου 2014 - 1:21 π.μ.

Στην Pz, αν ειναι νευριασμενη με εμενα, θελω να πω οτι ειπα και καλα πραγματα γι' αυτην, αλλα σε ερωτηση που δεν μπηκε απο τον χαν.

Giota Pz είπε... at 10 Δεκεμβρίου 2014 - 3:27 π.μ.

Εγω είμαι ανοιχτος άνθρωπος ασε τον πρωην αρχηγο να λεει ο,τι θελει.! Δε νευριασα αλλά θα τα πούμε απο κοντα! :p

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις