Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

W@ke Up (It's Friday)



                        

                                               Καλημέρα φίλοι μου!

  14 Νοέμβρη σήμερα και ναι μια ακόμα Παρασκευή είναι εδώ!

Όπως και να 'χει αυτή η μέρα έχει μια απίθανη μαγεία που την κάνει ξεχωριστή και όμορφη όσο βεβαρημένο κι αν είναι το πρόγραμμά της!

                      Για πάμε να δούμε τον καιρό!

                                   
                                     ΣΗΜΕΡΑ

          Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες

                                                      ΣΑΒΒΑΤΟ

          Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες
                     
                                                       ΚΥΡΙΑΚΗ

           Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες

                                           
                       Το Πρωινό μου

                  

 Μιας που και οι δύο προηγούμενοι συντάκτες που έκαναν αυτή τη στήλη, ανέφεραν το πρωινό τους, ας το πω κι εγώ!

Λοιπόν παλαιότερα δεν έτρωγα τίποτα. Ένα σκέτο καφέ μόνο. Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησα να τρώω πρωινό και νιώθω άλλος άνθρωπος.

3 φρυγανιές με μαρμελάδα και λίγο κέικ, όταν υπάρχει, μια κούπα γαλλικό καφέ και νιώθω τον οργανισμό μου πολύ πιο υγιή και δυνατό αλλά και το βάρος μου σταθερό και τη διάθεσή μου για φαγητό ελεγχόμενη.

Άρα μην το αμελείτε ποτέ! Το πρωινό ρυθμίζει το μεταβολισμό μας σε μεγάλο βαθμό!


                           

 Κι ένα τραγούδι για να ξυπνήσετε ευχάριστα





Στο μπλόγκ μας και αυτό το τριήμερο έχουμε πολλές επιλογές.

Σήμερα το απόγευμα θα διαβάσετε το Men!ou$ της Μένιας και το βράδυ το Passionate της Παναγιώτας.

Το Σάββατο θα διαβάσετε το Crazy Minds του Andrik.

Και την Κυριακή τη στήλη μου Σιωπηλή Ενοχή.

        

              
                  
        To W@ke Up I.F. θα το διαβάσετε και πάλι την επόμενη                                     Παρασκευή από τη Μαρίλια


          Να έχετε μια όμορφη Παρασκευή 
       και ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο

                           By David




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις