Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

Wake Up


Καλημέρα φίλοι μου!!!Aλλο ένα Wake Up είναι εδώ,αυτή τη φορά από τη Menia!!!
Πάμε!!!

ΚΑΙΡΟΣ

Σάββατο












Κυριακή













Το πρωινό μου
Δυστυχώς,εγώ πίνω έναν καφέ στο πόδι πριν φύγω,ε και μετά άντε να τσιμπήσω κανένα ψωμάκι ατομικό,και φυσικά ξανά καφέ.Το ξέρω ότι είναι λάθος,γιατί λένε ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια,έτσι ώστε να πραγματοποιήσει όλες τις δραστηριότητες του..Και να τρώμε ένα γερό πρωινό,και το βράδυ σχεδόν τίποτα..Εγώ κάνω το αντίθετο...Ουπς!!!

Τραγούδι

Το τραγούδι που μου έχει κολλήσει αυτήν την περίοδο είναι το Dangerous!!Κομματάρα!!!!!!





Να μην ξεχάσω στο The A City!
Σήμερα Σάββατο έρχεται η Giota Pz με το φλογερό The Passionate,
Και την Κυριακή η συνέχεια του σεναρίου ΣΙΩΠΗΛΗ ΕΝΟΧΗ,δια χειρός David!!!
A!Μην ξεχάσετε και το ταπεινό χαμομηλάκι (δηλαδή εμένα),σε νέα ημέρα και ώρα.Δευτέρα πρωί με ανανεωμένο Menious!!

Αυτό ήταν το σημερινό Wake Up..Το επόμενο την άλλη Παρασκευή από κάποιον άλλο συντάκτη!!!
Καλό Σαββατοκύριακο 
και να περάσετε τέλεια σε ό,τι και να κάνετε.
Πολλά φιλιά!!!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις