Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Wake up it's Friday !



Καλημεραααααα! 
Παρασκευή επιτέλους! 

Η πρώτη Παρασκευή του Νοεμβρίου μόλις ήρθε!!!!

 Η αλήθεια είναι πως η βδομάδα πέρασε πολύ γρήγορα και πάλι, ειδικά αν κάνουμε πολλά πράγματα που μας αρέσουν περνάει σαν νεράκι!

Ας ξεκινήσουμε όμως.. 

Ο ΚΑΙΡΟΣ αυτό το τριήμερο.!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες

ΣΑΒΒΑΤΟ

Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες

ΚΥΡΙΑΚΗ

Επισκόπηση  Ελλάδα Προγνωστικοί χάρτες

Το πρωινό μου έχει ως εξής..!

Δε ξέρω για σας (αν και θα ήθελα να μάθω με ένα σας σχόλιο) εγώ το πρωί πίνω τον καφέ μου, γαλλικό πάντα με μια ή δυο φέτες κέικ αν έχει φτιάξει η μητέρα μου, αν δεν έχει θα φάω τρεις φρυγανιές με βούτυρο και μαρμελάδα σπιτική, και κάποιες φορές και ένα βραστό αυγό..!

Ένα τραγούδι που μου έχει κολλήσει και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας είναι αυτό..!



Επίσης αυτό το Παρασκευοσαββατοκυριακο στο The A city έχουμε.:

Σήμερα έμενα (Panagiota με το The passionate) και την αγαπημένη μου Menia με το Men!ou$..

Το Σάββατο τον Andrik με το CrAzY M!nds και την Κυριακή Τον David (ο οποίος θα είναι ο επόμενος που θα γράψει αυτή την στήλη την Παρασκευή) με το ΣΙΩΠΗΛΗ ΕΝΟΧΗ.! 

Αυτά αγαπημένοι μου!

Λοιπόν σας αφήνω! 
Να έχετε μια υπέροχη και δημιουργική μέρα!

Φιλία πολλάααα!



by Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις