Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

The Passionate




Πάντα μου άρεσαν οι πιο ώριμοι άνδρες....


Με τον Κώστα γνωριστήκαμε σε ένα εστιατόριο που είχα πάει με τους γονείς μου..
Ήταν σερβιτόρος..
Μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που τον είδα αλλά ήμουν αρκετά μικρή για να με παρατηρήσει..
Τότε ήμουν 18.. 
Όταν τον ξανασυνάντησα ήμουν 22, δηλαδή μετά από 4 χρόνια, ξανάρθε στην ζωή μου από το πουθενά...

Μέχρι τότε δεν είχα κάνει κάποια σχέση με κανέναν..
Δεν μου άρεσαν ποτέ οι μικρότεροι μου ή εκείνοι οι αντρές που είχαν την ίδια ηλικία με εμένα..

Ο Κώστας τότε ήταν 34..

Όταν όμως τον είχα δει πρώτη φορά εγώ ήταν 30, το είχα μάθει απο την φίλη της μητέρας μου που είχε έρθει στο τραπέζι μας για να κοστομπολέψει, όπως κάνουν όλοι οι φίλοι των γονίων μου..

Έμαθα τότε πως ήταν απο πλούσια οικογένεια αλλά τους είχε αφήσει απο νωρίς για να τα καταφέρει μόνος του.. 
Αυτό με έκανε να ενδιαφερθώ πιο πολύ για εκείνον, έτσι τότε έμαθα που μένει και όλα τα σχετικά..

Μετά όμως χρειάστηκε να φύγουμε για το εξωτερικό με τους γονείς μου, λόγω δουλειάς κι έτσι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να τον πλησιάσω..

Ο χειμώνας που θα έκλεινα τα 22 μου είχε φτάσει, και μαζι του ήρθε η στιγμη που ο Θεός θα έπαιρνε τους γονεις μου για πάντα κοντά του...
Τους έχασα απο τροχαίο, ενα χειμωνιάτικο βράδυ που χιόνιζε και το αυτοκίνητο τους άλλαξε πορεία...

Ετσι, μάζεψα όση δύναμη μου είχε απομείνει και γύρισα πίσω στην Ελλάδα...
Βρήκα κατευθείαν δουλεία σε μια εταιρεία λόγο και του ονόματος μου, βέβαια, άλλα αυτό δε με ενδιέφερε γιατί είχα ανάγκη από δουλεία και από χρήματα..

Εκεί ξανασυνάντησα τον Κώστα...
Από σερβιτόρος, ήταν ένα πολύ ενεργό μέλος στην εταιρεία όπου εργαζόμουν..
Αυτό με έκανε να τον θέλω ακόμα περισσότερο κι ας είχαν περάσει τόσα χρόνια..

Ένα βράδυ που είχα μείνει μέχρι αργά στην εταιρεία για ένα πρότζεκτ που ετοιμάζαμε βρήκα το θάρρος να πάω να του μιλήσω..

Του ανέφερα τα πάντα για τα 4 χρόνια που είχα περάσει, ήξερε τους γονείς μου πολυ καλα, και έμενα το ίδιο, είχαμε υπέροχη χημεία, δεν ξέρω πως συγκατήθηκα για να μην τον φιλήσω..
Ήταν τόσο δυναμικός και όμορφος άνδρας..

Οι υπόλοιπες μέρες κυλούσαν πολύ ομαλά, μέχρι που ήρθε ένα βράδυ στο γραφείο μου και έτσι ξαφνικά μου είπε πως με σκέφτεται κάθε μέρα, καθέ βράδυ, κάθε δευτερόλεπτο..

Από τότε είμαστε μαζί, παντρεμένοι μια δυο παιδιά και περιμένουμε και το τρίτο.!


Να έχετε ένα όμορφο βράδυ.!

by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις