Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014

The Passionate




Ποτέ κανείς δεν είναι τέλειος...

Με την Κατερίνα ήμασταν από μικρές μαζί..
Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, έκανα συνέχεια παρέα μαζί της, και όταν μεγαλώσαμε βέβαια, περάσαμε στην ίδια σχολή, είχαμε ακριβώς τα ίδια χόμπι, όλα τα κάναμε μαζί, λες και ξέραμε από τότε πως ήμασταν αδελφές....

Η μητέρα μου λίγο πριν πεθάνει μου είπε όλη την αλήθεια για τον πατέρα μου και την μητέρα της Κατερίνας...
Ο μπαμπάς μου είχε ερωμένη την μητέρα της Κατερίνας κατά την διάρκεια του γάμου με την μητέρα μου με αποτέλεσμα να αφήσει και την μαμά μου αλλά και την άλλη γυναίκα έγκυο την ίδια περίοδο...

Ο πατέρας μου μάλιστα είχε τόσο θράσος που ζήτησε από την μητέρα μου να φροντίζει και την Κατερίνα αλλά και την μητέρα της όταν πεθάνει..
Το ήξερε πως θα πεθάνει, είχε καρκίνο και δε το είχε πει σε κανέναν για να μην τον λυπούνται..

Τελικά όταν πέθανε, η μητέρα μου έκανε ο,τι της είπε..
Ήταν πολύ καλός άνθρωπος η μαμά μου, δεν έλεγε σε κανέναν όχι, ειδικά στον άντρα που είχε παντρευτεί..

Έτσι εμείς με την Κατερίνα μεγαλώσαμε μαζί μέσα στα ψέμματα και από την μητέρα μου αλλά και από την δική της, μόνο όταν έφτασε η ώρα να πεθάνει η μαμά μου μας είπαν την αλήθεια... 

Δεν αντέδρασα, με την Κατερίνα είχα πάρα πολύ καλή σχέση έτσι κι αλλιώς για να με πειράξει αυτό που είχαν κρύψει για την ανάπαυσή του πατέρα μου, και του δικού της...

Βέβαια η Κατερίνα δε το πήρε ποτέ έτσι...
Είχε αρχίσει να απομακρύνετε, ήθελε λίγο χρόνο για να καταλάβει τι συνέβη, ήταν πάντα ευαίσθητη σε αυτό το θέμα γιατί η μητέρα της δεν της είχε δώσει την ευκαιρία να γνωρίσει το πατέρα της..

Πέρασε αρκετός καιρός, είχαμε να την δούμε πολύ καιρό, είχε εξαφανιστεί από εμάς, είχε αλλάξει τηλέφωνα περιοχή μπορεί και χώρα, δε μάθαμε ποτέ...

Όταν γύρισε η μητέρα της ήταν βαριά άρρωστη, λες και το ήξερε, και όντως, μάθαινε νέα μας, από την καλύτερη μας φίλη..

Τελικά λίγο καιρό μετά πέθανε, αλλά εμείς μείναμε μαζί, είχε αποδεχτεί τα πάντα η Κατερίνα και ήμασταν σαν μια πραγματική οικογένεια...


Καλο βραδυ σε ολους και καλο Σαββατοκυριακο.!!!


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις