Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

The Passionate



Ο έρωτας με έρωτα περνάει...

Είμαι η Φένια και ήμουν ερωτευμένη με τον Ηλία, μέχρι που έμαθα πως με κορόιδευε και είχε ερωμένη τα τελευταία χρόνια που ήμασταν μαζί και ακόμα χειρότερο ήταν η αδελφή μου....

Με την Μαρία ήμασταν πολύ πολύ αγαπημένες μέχρι που μπήκε στην ζωή μου ο Ηλίας..
Ήταν ο τέλειος άντρας, ψηλός, μελαχρινός με καστανά σκούρα μάτια και πάνω από όλα πολύ καλός άνθρωπος, τουλάχιστον έτσι πίστευα...

Ένα βράδυ που είχαμε κανονίσει να έρθει σπίτι να γνωρίσει τους δικούς μου, όταν του σύστησα την αδελφή μου έδειξε να σοκαρίζεται όπως και εκείνη, δεν έδωσα τόση σημασία τότε, αλλά μετά τα κατάλαβα όλα..

Πέρασε πολύς καιρός και με τον Ηλία συζούσαμε, εγώ λόγο δουλειάς βέβαια έφευγα συχνά από την Ελλάδα για άλλες χώρες κι έτσι περνάγαμε αρκετό καιρό χώρια..

Όταν γύρισα από ένα ταξίδι μου, τον είδα με τελείως αλλαγμένη συμπεριφορά..
Εκεί άρχισα να υποψιάζομαι πως κάτι άλλο συμβαίνει στην ζωή του και αποφάσισα να μη λείπω τόσο συχνά ώστε να σώσω την σχεση μας..

Ένα βράδυ που γύρναγα απο την δουλεια ειδα απο κατω απο την πολυκατοικία μας το αυτοκίνητο της αδελφής μου, και χάρηκα πολύ..

Όμως οταν μπήκα στο διαμέρισμα μας η χαρά μου έγινε πόνος στην καρδιά..

Είδα τον Ηλια και την Μαρια στο καναπε μισόγυμνους και να φιλιούνται με πάθος..
Η γη χάθηκε κατω απο τα ποδια μου..
Εκείνοι όταν με είδαν προσπάθησαν να με συνεφέρουν αλλά εγω τους έδιωξα κατευθείαν απο το σπίτι..

Πέρασε πολύς καιρος μεχρι να συνέλθω, και ο τροπος με τον οποίον συνήλθα ηταν ενας συναδελφος απο την δουλεια, του άρεσα απο τοτε που ημουν με τον Ηλια αλλά δεν ειχε κανει καμια κίνηση γιατί ηξερε ποσο ερωτευμένη ήμουν μαζί του..

Επιφυλακτική βεβαια, αλλα εκανα σχέση μαζι του και ακομα και σημερα είμαστε πολυ καλα..

Όσο για την αδελφή μου και τον Ηλία δεν έμαθα ποτέ τι συνέβη, ο Ηλίας εξαφανίστηκε από την ζωή μας έτσι ακριβώς όπως μπήκε..

Τώρα και οι δυο μας είμαστε ξανά αγαπημένες, μπορέσαμε να προχωρήσουμε και να το ξεπεράσουμε, τουλάχιστον έτσι πιστεύω...!


Καλο Βραδυ σε ολους!


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις