Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!!!Το κρύο έπιασε για τα καλά!!!!!Μπρρρ....Μπήκε και ο Νοέμβρης,και είμαστε όλο και πιο κοντά στα Χριστούγεννα!!!

Πάμε όμως στα δικά μας!

Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν υπάρχουν άτομα πιο κολλημένα από εμένα..Και τι εννοώ..Κατά καιρούς,τρώω κολλήματα για τα πιο ασήμαντα πράγματα που υπάρχουν.Έτσι λοιπόν έχω σκαλώσει και τώρα..Προέκυψε ένα ταξίδι στο εξωτερικό,και συγκεκριμένα στη Νορβηγία..Έχω ξενιτεμένο ξάδερφο εκεί.Που λέτε,θα πάω σε 2 μήνες να τον δω με τον άλλο ξάδερφο.Ενώ άλλοι θα πέταγαν τη σκούφια τους χωρίς να σκεφτούν τίποτα,εγώ σκέφτομαι διάφορα.Όχι πως δεν χαίρομαι που προέκυψε ευκαιρία,αλλά υπεραναλύω τα πάντα.Σαν να με πιάνει ένα είδος πανικού..Φεύγω από το σπίτι (κοπελιά δεν πας για μετανάστρια,σε μια εβδομάδα θα είσαι πίσω),και εκεί που θα πάω αν αρρωστήσω;;;Αν δεν μου αρέσει;;;Αν χάσω τις βαλίτσες στην αλλαγή των πτήσεων;;ΑΝ;;;;ΑΝ;;;
Ειλικρινά σε κάτι τέτοιες στιγμές θέλω να με πλακώσω στο ξύλο...Γιατί ξέρω ότι κολλάω σε βλακείες,αλλά δυσκολεύομαι να το ξεπεράσω.Έχω σημειώσει όμως βήματα!
Αλλά ειλικρινά υπάρχει έστω ένας άνθρωπος που να σκέφτεται όπως εγώ;;;;
Βοηθάτε αδέρφια γιατί χανόμαστεεε!!!


Η τελευταία μέρα του Οκτωβρίου κατέχει ιδιαίτερη θέση στην αμερικάνικη λαογραφία. Τιμώντας τη Halloween
 παράδοση με τον τρόπο τους, δεκάδες σελέμπριτι έσπευσαν να μοιραστούν στα social media τις ιδιαίτερες εμφανίσεις τους για το έθιμο που γνωρίζει ιδιαίτερη απήχηση στις δυτικές κοινωνίες. Στολές, μέικ-απ, μάσκες και «τρομαχτικές» μεταμφιέσεις είχαν και φέτος την τιμητική τους. Αυτές είναι μερικές από τις επώνυμες Halloween εμφανίσεις που διάλεξαν τα αστέρια της show-biz.



Τους αναγνωρίζετε;;;;;

Και για το τέλος ένα κουιζάκι...Ποιό είναι το αγόρι της φωτογραφίας;;;;;
Είναι πάρα πολύ διάσημος και επιτυχημένος ηθοποιός.
Για πάμεε!!!!!





Oh yeeeeeeees!!!It's Johnny Depp!!!!!!


Αυτά φίλοι μου!!!!
Τα λέμε!!
Menia


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις