Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

Crazy M!nds



Μετά την προσευχή η Κ.θεούσα ανακοινώνει στα παιδιά ότι αυτή θα είναι εβδομάδα εκλογών!!!

Κ-Θ -Όσοι θέλουν να γίνουν πρόεδροι του σχολείου να δηλώσουν συμμετοχή στη γραμματεία του σχολείου!

Απο τη γνωστή παρέα συμμέτοχη δήλωσαν οι :MΑΝΘΟΣ,ΣΙΑ,ΕΛΙΝΑ
Και οι 3 αυτοί μάζεψαν την υπόλοιπη παρέα με σκοπό να τους ανακοινώσουν τα σλόγκαν τους!

ΣΙΑ--Εγώ και....εσείς!!

ΜΑΞ - Ωραίο και καθόλου εγωκεντρικό!!!
ΕΛΙΝΑ - Όπως πάντα!
ΣΙΑ - Πες μωρή το δικό σου!

ΕΛΙΝΑ--ΟΧΙ διευθυντές ΝΑΙ στους μαθητές!

ΜΑΞ - Πόσο ΚΚΕ.
ΣΙΑ - Επίσης όχι στους Γερμανούς !
ΜΙΑ - Εμένα μου αρέσει αυτό!
ΣΙΑ - Εσύ σκάσε!
ΜΙΑ - Πρόσεχε πως μου μιλάς!
ΜΑΝΘΟΣ - Καλά για ακουστέ αυτό!!

ΜΑΝΘΟΣ-- Ολοι μαζι 1...!!!

ΕΛΙΝΑ - Γιατί όχι 2??
ΣΙΑ  - Εγω λέω 3,Γιατί τα 3 μου θα πάρεις!
ΜΑΝΘΟΣ-Και εσύ τα ρέστα μου!
ΜΑΞ - Για λευκό το πάω!!!
ΣΙΑ - Κανε κανα αστείο!
ΜΑΝΘΟΣ - Κανόνισε!!
ΓΙΩΤΑ - Εμένα δε με καλύπτει κανένα από τα τρία!!
ΣΙΑ - Συγνώμη που θέλουμε να κάνουμε εκλογές και οχι ΣΕΞ.

Η Κ.θεούσα περνάει και βλέπει τα σλογκαν!!!
Κ.Θ - Ωραία και πρωτότυπα σλόγκαν!
ΣΙΑ - Σε ρώτησε κανείς?
ΕΛΙΝΑ - Ευχαριστούμε!!

Είμαστε δυο μέρες πριν το σχολειό εκλέξει πρόεδρο,Στην αυλή τριγυρίζουν οι 3 υποψήφιοι μιας και όλοι οι υπόλοιποι αποσύρθηκαν κάτω από ύποπτες συνθήκες!!!!

Η Σια είναι στην τουαλέτα και προσπαθεί να πείσει τον ΜΑΞ να την ψηφίσεις!

ΣΙΑ - Σταυρωμένο θα στο δώσω!!!
ΜΑΞ - Για κάτσε λίγο,φίλοι μου είναι και οι άλλοι δυο!
ΣΙΑ - Πολύ ωραία...

Η Σια παίρνει μια ντουντούκα και λέει:
ΣΙΑ - Ο ΜΑΞ κάθε βράδυ,Μα κάθε βράδυ βρέχει τα σεντο....
ΜΑΞ - Οκ σκάσε!!


Η Ελινα είναι στην τάξη και προσπαθεί να πείσει τον ΑΓΓΟΥΡΙ τη ΜΙΑ και τη ΓΙΩΤΑ να την ψηφίσουν!

ΜΙΑ - Εγω θα σε ψηφίσω πάντως!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Μα δε μίλησε ακόμα!!
ΓΙΩΤΑ - Θα βάλεις μηχάνημα προφυλακτικών έξω από τις τουαλέτες?
ΕΛΙΝΑ - ΙΧΧ..ΟΧΙ
ΓΙΩΤΑ - ΟΚ,Καλό ψόφο!



Ο Μανθος  με τη Λενα προσπαθούν να πείσουν τον ΝΤΟΥ-ΝΤΟ

ΜΑΝΘΟΣ - Ελα εδώ Ντου-ντο μου σε εμένα που σε αγαπάω!
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Γεια σου ΜΑΝΘΟ!
ΛΕΝΑ - Καλέ μίλησε!
ΜΑΝΘΟΣ - Τι έχεις Ντου-ντο μου!!!Λοιπόν για να σου φτιάξω τη διάθεση,Απόψε θα βγεις με τι ΛΕΝΑ για καφέ..
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Ραντεβού?
ΜΑΝΘΟΣ - ΝΑΙ!!!!
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Ιχαααααααααα
ΛΕΝΑ - Μαλισταααα
ΜΑΝΘΟΣ - Άντε πάλι!

Ο ΜΑΞ μετά από τις απειλές της Σιας έχει αναλάβει να πείσει τη ΦΑΝΗ να ψηφίσει ΣΙΑ..

ΜΑΞ - Λοιπόν,Εσυ θα ψηφίσεις ΣΙΑ
ΦΑΝΗ - Που να την ψηφίσω?
ΜΑΞ - Στα καλλιστεία!!Στις εκλογές τσιμεντόλιθε μου!
ΦΑΝΗ - ΑΑΑ,Πως θα την ψηφίσω?
ΜΑΞ - Στέλνεις από το κινητό Χ9.... Θα ρίξεις στην κάλπη το όνομα της!!
ΦΑΝΗ - Κάλπη τι είναι?
ΜΑΞ - Φέτα Τρίπολης για χωριάτικη σαλάτα!!


ΤΕΛΟΣ 10 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ


Για να διαβασετε ολα τα επεισοδια του CrAzY M!nds
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις