Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014

Crazy M!nds





Η Κ.θεούσα εχει το μικρόφωνο και ανακοινώνει σιγα σιγα και βασανιστικά τα αποτελέσματα!

Κ.Θ - Λοιπον ο Μανθος με το συνδυασμό Ολοι μαζι 1...!!! ποσοστό 30%
        Η Ελινα με το συνδυασμό ΟΧΙ διευθυντές ΝΑΙ στους μαθητές! ποσοστό 30%
        Η Σια με το συνδυασμό Εγω και....εσείς!!  ποσοστό 40%

ΕΛΙΝΑ - ΕΛΕΟΣ
ΜΑΝΘΟΣ - Μπράβο ΣΙΑ!!!
ΣΙΑ - Εντάξει!!!Σας λατρευωωωωωω...Άντε γεια τώρα!

Η Σια φεύγει αγκαζέ με την Κ.Θεούσα προς το γραφείο του διευθυντή,Εντομεταξυ η υπόλοιπη παρέα σχολιάζει το αποτέλεσμα!!!


ΓΙΩΤΑ - Ε όχι να βγει η Σια που φοράει σουτιέν με ενίσχυση!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Δεν το περίμενα!
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Ιχαααααα Σιααααα!!!
ΜΙΑ - Παιδιά άδικο!
ΦΑΝΗ - Εγώ δεν κατάλαβα τι έγινε,Τελικά ποιος νίκησε?
ΜΑΞ - Ο κατελης!
ΦΑΝΗ - ΑΧ,μου αρέσει!!!
ΛΕΝΑ - Παιδιά!!!
ΜΑΞ - Τι?
ΛΕΝΑ - Τίποτα το ξέχασα!
ΓΙΩΤΑ - Εαν κατέβει η Σια με υφακι,Μιλάμε θα γίνω μπουλντόγκ!!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Έχω τροφή στο σπίτι μου,Να σου φέρω?
ΓΙΩΤΑ - Πρόσεχε γιατί θα σε πνίξω με τα βυζιά μου!!!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - ΟΧ.

Η Σια κατεβαίνει κάτω και αρπάζει το μικρόφωνο!
ΣΙΑ - Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους!Για αυτό ελάτε να πούμε όλοι μαζί ένα ευχάριστο τραγούδι!
ΕΛΙΝΑ- Το άνοιξε πέτρα?
ΣΙΑ - ΑΧ,Μη σε τρώει τόσο!!Λοιπόν όλοι μετά από εμένα!!
ΟΛΟΙ - ΟΚ!!
ΣΙΑ - ΕΕΕΞΩ απ τα δόντια, ΕΕΕΞΩ απ τα δοντια
Θα στο πω,Πως ποια δε σ-αγαπώ!!!

Εκείνη τη στιγμή το μικρόφωνο αρπάζει η ΓΙΩΤΑ
ΣΙΑ - Καλέ σιγά!Πρόσεχε μόνο μην αντι για σένα,Μιλήσει το στήθος!
ΓΙΩΤΑ - Για πάμε παιδια!!!ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ,ΠΕΡΝΑΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΨΕΜΑΤΑΑΑΑΑ
ΕΛΙΝΑ - ΕΛΕΟΣ.... για πάμε!!!!Οπα!
ΣΙΑ - Για πάμε κούνημα γοφού!!!Πάμε Ντου ντο!!!

Εκείνη τη στιγμή ο Ντου-Ντο ορμάει και παίρνει μια μεγάλη και σφικτή αγκαλιά τη ΣΙΑ
ΣΙΑ - Οινόπνευμα!!!
ΜΑΞ - Γιατί?
ΣΙΑ - Για να σου βάλω νίτρο στο κώλο...ενα οινόπνευμα!!!
ΜΑΝΘΟΣ - Ορίστε παρε!!!

Η Σια αλείφετε με οινόπνευμα και φεύγει τρέχοντας για το σπίτι!!!!
Ο Ντου-Ντο έχει πλέον στα χέρια του το οινόπνευμα και αρχίζει και ρίχνει σε όλο,Μα σε όλο το σχολείο!!
Μέχρι που τον βλέπει η Κ.Θεούσα!!
Κ.Θ - Τι κάνεις παιδί μου εκεί,χαζό είσαι
Ο Ντου-Ντο συνέχισε να ρίχνει σε όλο το σχολείο μέχρι που του το άρπαξε η Κ.Θεούσα από το χέρι!
Τότε ο Ντου-ντο με βλέμμα κακίας ανάβει ένα σπίρτο και χωρίς να το κουβεντιάσει το ρίχνει κάτω!!!
Το σχολείο έχει λαμπαδιάσει,Η πυροσβεστική έχει έρθει εγκαίρως!!



ΤΕΛΟΣ 12 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις