Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

CrAzY M!nds



Είναι Σάββατο βράδυ και φυσικά η παρέα έχει βγει!!
Έχουν πάει να δούνε σινεμά!!
Η Σια έχει πάει για εισιτήρια γυρνάει και έχει ξεχάσει να πάρει στον Αγγούρι και στη Μια!!

ΕΛΙΝΑ - Ρε!!ξέχασες αν πάρεις εισιτήριο στον Αγγούρι και στη Μια!
ΣΙΑ - Ποιος σου είπε ότι ξέχασα!!
ΕΛΙΝΑ - συγνώμη?
ΣΙΑ - Στο ταμείο μου είπαν ότι η ταινία είναι άνω των 15!!Και πριν με βρίσετε νόμιζα ότι εννοούσε ηλικία εγκεφάλου οπότε δεν πήρα!!!

Τελικά η Ελινα ταχτοποιεί τα πράγματα και πλέον όλοι μαζί παρακολουθούν την ταινία,
Μόνο που επειδή δεν είχε εισιτήρια έχουν καθίσει κάπως έτσι:

ΣΙΑ - Συγνώμη ο παππούς ήρθε να δει το scary movie??
ΓΙΩΤΑ - Βγάλε το σκασμό,βλέπουμε!
ΜΑΞ - Ρατσίστρια!
ΣΙΑ - Αμα ήμουν αγόρι μου δεν θα έκανα παρέα μαζί σου!
ΕΛΙΝΑ - ΧΑΑΧΑΧ Τι κακία!
ΝΤΟΥ-ΝΤΟ -  Ιχααααα Ταινία!
ΣΙΑ - Σας έχω πει να μην το παίρνουμε μαζί

Ο Μαξ η Λενα και ο Μανθος είχαν ψιλοβαρεθει την ταινία και άρχισαν να μιλάνε.
Οπότε ο Μαξ άρχισε να πετάει ζελεδακια στο Ντου-ντο ο οποίος γυρνάει και ζητάει τα ρέστα από τη Σια!!

ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Έλα ρε!!δεν είναι αστείο!
ΣΙΑ - Αυτό είπε η μαμή που σε ξεγέννησε στην νοσοκόμα που στεκόταν δίπλα της?
Μαξ φερσου σαν άνθρωπος!!Το ξέρω ότι ει ναι δύσκολο,Τι θέλω και βγαίνω με ένα τσούρμο τσοπανόσκυλα!
ΕΛΙΝΑ - Ορίστε!
ΜΙΑ - Νομίζω μας προσβάλλεις!
ΣΙΑ - Μπα!Εγώ φταίω που σε έβαλα στην παρέα,Τσουλάκι!

Η Μια φεύγει κλαμένη για τις τουαλέτες και πίσω της ακολουθεί η Ελινα!
Μετά από ώρα η Μια με την Ελινα στέλνουν στο μνμ στο Μαξ ότι βρήκαν ένα φίλο τους και πήγα σε μια έκθεση!!!

ΣΙΑ - Καλά και εγώ είδα στην τουαλέτα τη βεφα και μου έδωσε συνταγή για χαλβά!

Εντομεταξυ ο Παππούς που καθόταν κοντά στην παρέα,Γυρίζει και λέει:


ΠΑΠΠΟΥΣ - Παιδιά ηρεμήστε λίγο,Όλο μπιρι μπιρι
ΣΙΑ - Βρε άντε άλλαξε κανα σώβρακο!Που λέω τόση ώρα τι μυρίζει τι μυρίζει!!!το σώβρακο σου! που έχει πεθάνει αρουραίος εκεί μέσα !!!

Ο Παππους τα πήρε στο κρανίο με αποτέλεσμα να πάθει αμνησία λόγω ευαίσθητων νεύρων!

ΠΑΠΠΟΥΣ - Που είμαι?
ΣΙΑ - Στην κοιλιά της μάνα σου!!!
ΠΑΠΠΟΥΣ - Τι θα δούμε στην οθόνη?
ΣΙΑ - Το νεο βίντεο κλιπ της lady gaga!!
ΜΑΝΘΟΣ - Βρε Σια,Λίγο σεβασμό!!!
ΣΙΑ - Στους ηλίθιους?Εντάξει θα σε σέβομαι!!!
ΓΙΩΤΑ - Ποια νομίζεις ότι είσαι και τι λες σε όλους??χαλάρωσε μην αγριέψω και αρχίσω να δαγκώνω!!!
ΣΙΑ - Δεν σε φοβάμαι!!!έχω αεροζόλ στη τσάντα μου!!!
ΓΙΩΤΑ - Έτσι μου έρχεται να σε φτύσω!!
ΣΙΑ - Και εμένα να σου βάλω μια τρόμπα στα βυζιά,Να γίνουν Ζέπελιν!
ΓΙΩΤΑ -Μη σε τρώει μωρή ταφόπλακα!!!
ΛΕΝΑ - ΧΑΧΑΧΑΧ....Δε μπορωωωω!!!
ΣΙΑ - Τι να κάνουμε εγώ δεν έχω λεφτά για σιλικόνη!!
ΓΙΩΤΑ - Θου κύριε φυλακήν τω στόματι μου!!
ΣΙΑ - Επιτέλους μπας και το δούμε και κλειστό κάποια μέρα!!!



ΤΕΛΟΣ 9 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ


Για να διαβασετε ολα τα επεισοδια του CrAzY M!nds
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις