Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

The Passionate



Όποιος αγαπάει πολεμάει....

Με την Μίνα ήμασταν δέκα χρόνια μαζί, και τα δυο τελευταία χρόνια που λέγαμε επιτέλους να παντρευτούμε διαγνώστηκε πως πάσχει από λέμφωμα...

Η Μίνα πάντα ήταν πολύ κοινωνικός τύπος.!
Είχαμε γνωριστεί στο Πανεπιστήμιο και από τότε μέχρι και το τέλος της, ήμασταν μαζί..

Μόλις τελειώσαμε την σχολή αποφασίσαμε να μείνουμε μαζί, όμως εκείνη την περίοδο, της μετακόμισης μας, η Μίνα έχασε τον πατέρα της που του είχε ιδιαίτερη αδυναμία, μιας και την μητέρα της την είχε χάσει από μικρή.!


Από εκεί που ήταν ένας χαμογελαστός και ανοιχτόκαρδος άνθρωπος βυθίστηκε σε κατάθλιψη και μελαγχολία..

Δεν ήθελε να βγαίνει από το σπίτι, ούτε καν κι από το δωμάτιο της..

Είχαμε χάσει κάθε επαφή σαν ζευγάρι..


Αυτό συνεχιζόταν για πολύ καιρό ώσπου μια μέρα προσπάθησε να σταθεί στα πόδια της..

Έτσι και έγινε, σιγά σιγά φυσικά, αλλά επανήλθε στην παλιά Μίνα που είχα ερωτευτεί..!

Ήμασταν στην καλύτερη φάση της ζωής μας λίγο πριν μάθουμε για την αρρώστια της...

Πήγαμε να κάνουμε κάτι εξετάσεις ρουτίνας εκείνη την ημέρα..

Γενικά η Μίνα ποτέ δε τα πήγαινε καλά με τα νοσοκομεία οπότε από τότε που πέθανε ο πατέρας της ποτέ δεν είχε ξαναπάει..

Τώρα που το σκέφτομαι όμως συχνά, τότε που γύρναγα από την δουλεία, την έβλεπα εξαντλημένη και απλά πάντα μου δικαιολογούταν..


Ευτυχώς που πήρα την απόφαση να πάμε για εξετάσεις..


Η Μίνα είχε μια μεγάλη διόγκωση στην μασχάλη της, που όχι μόνο δε μου το είχε πει αλλά και όταν πήγαινα να την αγκαλιάσω εκείνη γύρναγε πάντα από την άλλη μεριά..


Οι εξετάσεις της δείξανε λέμφωμα..

Εκεί η Μίνα σοκαρίστηκε, έχασε την γη κάτω από τα πόδια της, τα μάτια της πλημμύρισαν δάκρυα..
Ήμουν σίγουρος πως δε θα άντεχε να την βλέπω έτσι και να νιώθει πως την λυπάμαι..

Έτσι και έγινε, όταν άρχισε τις χημειοθεραπείες και τα μαλλιά της σιγά σιγά άρχισαν να πέφτουν, οι παρενέργειες την είχαν γονατίσει, προσπάθησε να με διώξει από κοντά της, αλλά εγώ ποτέ δεν έφυγα ήμουν εκεί, δίπλα της μέχρι και την τελευταία της στιγμή...


Δυστυχώς η αγαπημένη μου Μίνα δεν άντεξε, την έχασα ένα βροχερό πρωινό...


Τώρα είμαι με κάποια άλλη γυναίκα, αλλά ποτέ δε πρόκειται να ξεχάσω τον έρωτα μου για την Μίνα...



Καλό βραδύ σε όλους.!


by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις