Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014

The "M" File


Ας μου λύσει κάποιος μία απορία που έχω. Από πότε οι εθνικές γιορτές έχουν γίνει αφορμή για παρασέρλα? Απλά είμαι κάπως περίεργη από πότε έχει ξεκινήσει αυτό το “έθιμο”. Θυμάμαι την πρώτη φορά που το παρατήρησα, ήμουν περίπου 11 χρονών. Ήμουν 5η δημοτικού και θα ήταν η πρώτη μου παρέλαση. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να φτάνω στην πλατεία που μαζευόντουσαν όλα τα σχολεία της περιοχής και καθώς προσπαθούσα να περάσω μέσα απ τον κόσμο για να βρω τα παιδιά απ την τάξη μου, παρατήρησα ένα πηγαδάκι από κορίτσια λυκείου ντυμένες στην τρίχα, με κοντές φούστες και δωδεκάποντες γόβες. Οκ δεν είμαι σίγουρη αν ήταν ακριβώς δωδεκάποντες αλλά σίγουρα ήταν πολύ ψηλές. Ως ένα εντεκάχρονο παιδάκι η αλήθεια είναι πως παραξενεύτηκα αλλά απ την άλλη δεν ήμουν σίγουρη αν όντως αυτή ήταν η στολή του σχολείου τους ή είναι απλά ήθελαν να ντυθούν προκλητικά. Μετά κατάλαβα βέβαια περί τίνος πρόκειται…
Πέρα απ την πλάκα όμως το θέμα είναι λίιιγο πιο σοβαρό απ ότι ακούγεται. Ο λόγος που παρελάσουμε είναι γιατί καταρχάς θέλουμε να τιμήσουμε τους ανθρώπους που πάλεψαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία μας. Απ την άλλη μπορεί κάποιος να μην του αρέσει να παρελαύνει για τον οποιοδήποτε δικό του λόγο αλλά να εξακολουθεί να σέβεται την κατάσταση. Το να παρελαύνεις ή όχι δεν σημαίνει ότι δεν σέβεσαι και δεν είσαι ευγνώμων για τον αγώνα όλων αυτών των ανθρώπων. Αν έχουν όμως κάποιες την εντύπωση ότι οι εθνικές γιορτές μας είναι για να βγάλουν τα μπούτια τους έξω για να τις προσέξει ο κόσμος τότε το θεωρώ εντελώς ανήθικο. Επίσης νομίζω ότι υπάρχουν τόσες ευκαιρίες μέσα στο χρόνο για να το κάνουν αυτό. Ας πούμε οι απόκριες είναι μία πολύ καλή αφορμή για να τα πετάξεις όλα έξω. Έτσι δεν είναι? Γιατί κακά τα ψέματα είναι ακριβώς εκείνη η στιγμή του χρόνου που έχουμε την ελευθερία να βγάλουμε από μέσα μας αυτό ακριβώς που νιώθουμε και είμαστε χωρίς να μας παρεξηγήσει κανείς. Για κάποιους οι απόκριες είναι γεμάτες φαντασία και δημιουργικότητα και για άλλους είναι μία ακόμα αφορμή να ντυθούνε κάτι σέξι.
Και μιας που λέμε για απόκριες όπου να ‘ναι πλησιάζει και το Halloween! Οκ η αλήθεια είναι ότι το θέμα του Halloween είναι πολύ διαφορετικό από τις δικές μας απόκριες αλλά έτσι για αλλαγή θα ήθελα πάρα πολύ να πάω έστω και μία φορά για trick or treat ακόμα και αν είμαι ολόκληρη γαϊδούρα ή σε ένα Halloween πάρτι. Αν τύχει όμως και κάποιος από σαν έχει κανονίσει να πάει ή διοργανώνει ο ίδιος, ααααμ εγώ πάντως δεν έχω να κάνω κάτι αυτές τις μέρες, οποοοοοοτε… :P Γκέτ σπούκιιιι. :D   
 
 
Αυτά λοιπόν για σήμερα, θα τα ξαναπούμε σε κανα 2 βδομάδες πάλι! ^_^

Μπάαααααααιιι <3       
 
 
 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις