Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

The "M" File



Λοιπόν θα είμαι σύντομη γιατί σέρνομαι σαν ψόφιο κουνάβι.

1ον. Υπάρχει κάποιος που ΔΕΝ είναι άρρωστος? Ας σηκώσει το χέρι. Βασικά ας το γιατί μπορεί να κολλήσεις.
2ον. Ανακάλυψα ότι η κυρία Βούλα έχει παίξει σε βίντεο κλίπ του Εμινεμ!!


Ποια είναι η κυρία Βούλα? Ααααα αν δεν ξέρετε την κυρία Βούλα απ το Κάτι Ψήνεται τότε τι δουλεία έχετε εδώ?:P Γρήγορα! Γουτιούμπ, κάτι ψήνεται κυρία Βούλα. Περιμένω! Και αν δεν θέλετε να πετάξετε τον υπολογιστή απ το μπαλκόνι απ τη σιχαμάρα και τα νεύρα τότε κάτι στραβά πάει.

 3ον και πιο κουλό απ όλα. Για κάποιο λόγο… γουέτι φορ ίτ…. Νιώθω καλά!! Τι φάση? Τι συμβαίνει? Ιζ δις ρέαλ λάιφ? Μήπως ζω κάποιο ινσέπτιον? Στο Μάτριξ ίσως? Τι, τι φάση, σοβαρά! Δηλαδή, κάτσε για να καταλάβω τώρα… υπάρχει περίπτωση να αρέσω σε αληθινό άνθρωπο. Και το πιο περίεργο απ όλα, να έχω εξηγήσει πόσο περίεργη και ψυχάκιας είμαι και παρόλα αυτά να του αρέσω ακόμα. ΤΙ ΦΑΣΗ?! Ναι… νομίζω νιώθω καλά!
Προχτές που συναντήθηκα με τους φίλους μου, με ρώτησαν πως είμαι και εγώ είπα «μια χαρά!» και ξαφνικά ακούς απ όλου ένα «ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ». Νομίζω δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. :D 
  
Πάντως αυτό δεν σημαίνει ότι ο ψυχάκιας του The M File χάθηκε έτσι απλά! Γιατί ειπώθηκε κυρίες και κύριοι ότι από δω και πέρα, ίσως λόγο καλής διάθεσης αυτή η στήλη δεν θα ξανά είναι η ίδια! Έ λοιπόν πρέπει να ξέρετε πως όσο υπάρχω θα συνεχίζω να γκρινιάζω! :D To The M File δεν θα πεθάνει ποτέ!

Και επειδή ενθουσιάστηκα πολύ σήμερα, πάω να ξεκουραστώ να μου περάσει. Άντε, τα λέμε!

Byeeeeeee! <3


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις