Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

New Band - by Γιώργος




Ο τραγουδιστης του συγκροτηματος μπηκε οργισμενος στο στουντιο.
"Λοιπον, αντε να τελειωνουμε, να πω μερικα ευκολακια, δεν εχω καθολου ορεξη σημερα."
"Δηλαδη; Ποια ευκολακια εννοεις;" ρωτησε ο κιθαριστας που ξαφνιαζοταν συχνα απο τις καινουριες φρασεις και ορολογιες που χρησιμοποιουσε ο Λέβι.
"Ξερεις, τα 'ζήσε τη ζωη σου, κανε τα ονειρα σου, και τα σε θελω τοσο πολυ'. Aυτα. Εχουμε μερικα τετοια στην αποθηκη, εχω φερει και στιχους, τους εγραψα τις δυο τελευταιες μερες. Θα κανω τη φωνη μου συγκινητικη και θα κλαψουν οι χαζοι απο πισω και θα τελειωνουμε και μ' αυτο το αλμπουμ. Θα κανουμε και κανα δυο λάιβ μετα και αυτο ηταν."
"Είχες πει να δοκιμασουμε καινουρια πραγματα, να ψαξουμε στη λαϊκη τεχνη και στη μυθολ..."
"Όχι, όχι, αυτα δεν πουλανε. Εδω ο μισός κοσμος εχει προτυπα τους τραγουδιστες των ριαλιτι. Αυτο θα κανουμε κι εμεις. Θα μιμηθουμε, δεν θα γινουμε. Θα κοροϊδεψουμε, θα βγαλουμε ψευτικο συναισθημα κι αυτοι οι ηλιθιοι θα το νομισουν πραγματικο, με τα σκουπιδια που εχουν συνηθισει, και θα τους παρουμε τα λεφτα. Αυτο τους αξιζει. Παμε να τελειωνουμε, αρκετα μιλησαμε. Πού ειναι οι άλλοι;"
"Κατσε τωρα, γιατι τα αλλαζεις ολα μεσα σε μια μερα. Τι εγινε;"
"Το σκεφτηκα. Θελω ενα πιο σιγουρο μελλον. Κι ειμαι λιγο πολυ υπευθυνος και για εσας και δεν ξερω πού πηγαίνει αυτή η κατάσταση. Οποτε γιατι να μη γινουμε σαν τους αλλους; Και κυριως, ειμαι τοσο οργισμενος με τον κοσμο που θελω να τον κοροϊδεψω, να τον ληστεψω, να βγαλω το κρυφο μου μισος σ' αυτον μεσα απο ποπ τραγουδακια χωρις να το καταλαβει, να καθησω απο πισω και να κρυφογελαω, για ολα οσα εχουμε πληρωσει εξαιτιας της αδιαφοριας του και της χαζομαρας του, θελω ολοι αυτοι να μας προσεξουν τωρα και θελω να πανε να αγορασουν το αλμπουμ μας.. να αλλαξουμε και το ονομα του συγκροτηματος; Και τις εμφανισεις, ολο το στυλ.."
"Κατσε μωρε, μιλας πολυ γρηγορα, αν σου περασει ο θυμος μπορει να αλλαξεις γνωμη."
"Εγω μπορει να αλλαξω γνωμη, αλλα ο κοσμος δε θα αλλαξει. Και αυτη δεν ειναι δικη μου μονο αποφαση, ειναι και δικη σας. Θα το συζητησουμε ολοι μαζι και στην αναγκη θα ψηφισουμε. Παντα ειχαμε μερικα τετοια τραγουδια στα αλμπουμ μας, τωρα απλα θα ειναι ολα τετοια. Τι λες, να το παιξουμε καταθλιπτικη ποιοτητα ή να το παμε προς τρελοί;.. οι τρελοί πουλάνε. Ή ίσως βρώμικοι και προκλητικοί; Ο Μάνος είναι αρκετά σέξι για να γινοταν το dirty boy μας.. Πάνω απ' όλα, χαμογελάμε στις κάμερες, δεν κανουμε σοβαρες συζητησεις, γιατι ειναι βαρετες για τον κοσμο, και τραβαμε την προσοχη.. κι εννοω με οποιοδηποτε τροπο. Κανείς σοβαρος. Ο καθενας πριν βγουμε εξω θα λεει μεσα του 'Είμαι καθαρμα, είμαι καθαρμα' σαν να ηταν προσευχη. Και θα τους καταφερουμε."
"Ναι, αλλα δε θα πρεπει να αλλαξουμε και εντελως σαν ανθρωποι; Κι αν γινουμε τελικα η μασκα που θα κρυβομαστε πισω της;"
"Τοτε θα εχουμε πετυχει."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις