Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

Men!ou$





Καλησπέρα σας!!!!Πέμπτη σήμερα,και είμαστε και πάλι εδώ,ελαφρώς ανανεωμένοι..Επηρεάστηκα και εγώ από τις σαρωτικές αλλαγές που συμβαίνουν στην τι βι και όχι μόνο,και αποφάσισα να αλλάξω λιγουλάκι το ύφος της στήλης.Δηλαδή να σχολιάζω από εδώ κάθε τι που μου κάνει εντύπωση.Τηλεοπτικό και μη.Να τονίσω ότι θα σχολιάζω αυτά που κατ'εμέ χρήζουν σχολιασμού..

Πάμε λοιπόν!!!

Ξεκίνησε η τηλεοπτική σεζόν για τα καλά (ντάξει έχουμε κάποιες πρεμιέρες ακόμα),αλλά οι πιο πολλές εκπομπές-σειρές έχουν βγει στον τηλεοπτικό στίβο..
Ας αρχίσω από τις σειρές.Είναι πάρα πολύ θετικό που φέτος βλέπουμε επιτέλους παραπάνω από δυο σειρές στον αέρα.Και όχι τούρκικες.Όχι ότι έχω τίποτα με τις τούρκικες,αλλά ας βγάλει και ο Έλληνας ηθοποιός το ψωμάκι του.Οι περισσότερες από το λίγο που παρακολούθησα είναι καλές.Βέβαια εμένα η λατρεία μου είναι η μία και μοναδική Μουρμούρα!!!Μόνο αυτή βλέπω φανατικά!!!!Όμως ειλικρινά δεν αντέχω άλλες Ελληνοκυπριακές σειρές.Όχι άλλο κάρβουνο..Την εμπεδώσαμε την κυπριακή διάλεκτο!
Ας περάσω τώρα στις εκπομπές...Να ξεκινήσω από το ΣΚ.Πόσο χαίρομαι που η Καραβάτου με τον Κατσούλη περνάνε την κεντρική παρουσιάστρια Σπυροπούλου...Κοπέλα μου δεν πα να παίζεις όλη τη μέρα,παρτο απόφαση,Μενεγάκη δεν θα γίνεις.Όσο και αν σε προβάλλουν.Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι ήταν παρουσιάστρια σε εκδήλώση για τα μάρμαρα υπό την αιγίδα της Ουνέσκο και έγινε ο κακός χαμός.Ακούστηκε ότι την επέλεξε απευθείας η Ουνέσκο και διάφορα τέτοια.Εμένα πάντως μου λύθηκε η απορία όταν άκουσα ότι χορηγός της εκδήλωσης ήταν ο Άλφα.
Φέτος έχουμε και την κόντρα μεγατόνων Μενεγάκη-Στεφανίδου.Αν και προσωπικά μου είναι και οι δύο αντιπαθείς,στη συγκεκριμένη κόντρα ψηφίζω Μενεγάκη,γιατί κάνει τόσο καλά αυτό που ξέρει τόσα χρόνια.Η Τατιάνα από την άλλη,συμπαθητικά τα πάει στην τηλεθέαση,αλλά αυτό το δήθεν στυλάκι της μου την δίνει στα νεύρα.Για να μην αναφερθώ στα μπότοξ που την έχουν παραμορφώσει!!Φτάνει χρυσή μου!
Έχουμε και τα πρωινά,τον Σεφερλή που ξεκινάει τη Δευτέρα και τους μια από τα ίδια Σκορδολιαγκαίους..Είμαι πάρα πολύ περίεργη να δω τον Σεφερλή,αν και φοβάμαι για το αποτέλεσμα.Ή που θα σκίσει,ή που θα πατώσει.Αλλά θέλω να σκίσει,για να ιδρώσει και λίγο το αυτάκι του κύριου Λιάγκα!
Και θα κλείσω με το κανάλι Ε που ξεπρόβαλε δυναμικά στις οθόνες μας!!!Θα το επαινέσω γιατί μας θύμισε τις παλιές καλές εποχές που μεσουρανούσαν οι μεξικάνικες σειρές,βάζοντας Παολίνα!!Ελάτε παραδεχτείτε το,και εσείς την χαζέψατε την λατρεμένη Πάολα και τις δολοπλοκίες της!!
Έχει μαζέψει πολλά ονόματα.Ανάμεσά τους και η δικιά μου η Νονόρα στο καινούριο της βήμα..Βαρέθηκε τις εκπομπές ποιότητας,και είπε να το γυρίσει...Άντε να δούμε...
Βέβαια ένα παράπονο το έχω.Σταμάτησαν οι ειδήσεις των Σταρς!!!!!Πού πήγε ο Τρύφωνας οεο?????Ποιος θα μας λέει οτι μας λατρεύει από εδώ και στο εξής???Αναρωτιέμαι εγώ!!!

Αυτό ήταν και για σήμερα!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις