Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!Τι κάνετε;;;Εγώ δεν είμαι καθόλου καλά!Δεν ξέρω τι φταίει..Η αλλαγή της ώρας;;;Το ότι εδώ και 3 μέρες είμαι χάλια με ίωση;;;Αυτό σίγουρα,αλλά σίγουρα μου φταίνε και άλλα..

Τέελος πάντων..Πάμε στα δικά μας!

Η πιρουέτα του Speedrunner 3 στο λιμάνι της Σίφνου

Σίφνος
Με μία υπόκλιση, σαν εκείνη του χορευτή που αποθεώνεται από το κοινό του λίγο πριν την αυλαία, το Speedrunner 3 αποχαιρέτησε το λιμάνι της Σίφνου στις Καμάρες, στο τελευταίο ταξίδι τής φετινής καλοκαιρινής περιόδου.
Το πλοίο έκανε μια περιστροφή γύρω από τον άξονά του, σχηματίζοντας έναν τέλειο κύκλο με το κύμα του και έβαλε πλώρη για το πέλαγος.
Το χορό του Speedrunner 3 κατέγραψε βίντεο που με εναέρια λήψη. 

Δείτε το αποτέλεσμα:


Ξεκίνησε και το Ντάνσινγκ!!!!!Και μάλιστα το 5ο...Για πότε φτάσαμε στο πέμπτο χαμπάρι δεν πήρα..Αααααααχ γερνάμεεεε!!!!!!!Θα το συζητήσω άλλη φορά αυτό βέβαια..
Που λέτε η Δούκισσα εκθαμβωτική,πολύ καλύτερη σε σχέση με πέρυσι.Ο Μαρτάκης στο green room δεν μου άρεσε,αλλά ας περιμένουμε να χαλαρώσει..Μην είμαστε αυστηρές και δη με μανάρια..Αυτόν αρκεί να τον βλέπουμε μόνο.Δεν χρειάζεται να μιλάει..αααχ!!
Απο διαγωνιζόμενους κάτι πάει να γίνει..Παρουσιάζουν κάποια πρόσωπα ένα ενδιαφέρον.Βλέπε Ηλιάκη..Ως προς τους κριτές εκεί που θέλω να σταθώ είναι στην Φράου Κάτια..Επέστρεψε με άγριες διαθέσεις..Τρομάξτε καλέεε!!Ήρθε φέτος για να ασκήσει κριτικές βαρβάτες..Κάπως πρέπει να δικαιολογήσουμε την παρουσία μας,και τα λεφτά που παίρνουμε..
Εγώ βέβαια εκεί που θέλω να σταθώ είναι στα hastag(και φυσικά όχι της Μελέτη,που τώρα αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κοινωνικά προβλήματα,η δημοσιογράφος βεληνεκούς....)..
Αν δεν βλέπετε το Dancing χωρίς το Twitter παραμάσχαλα,χάνετε όοολη τη μαγεία..Κάθε Κυριακή βράδυ γίνεται ένα πάρτυ από πανέξυπνες ατάκες,με τις οποίες τις περισσότερες φορές συμφωνώ και φυσικά γελάω..Κεντάνε τα άτομα στο τουίτερρ!!

Αυτά για σήμερααα!!!!Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!
Πολλά φιλιά!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις