Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Men!ou$



Χελλόοου χελλοόουυυ!!!!!!Τι κάνετε;;;;Εμείς πάλι την παλεύουμε δεν την παλεύουμε!Ώρες ώρες αισθάνομαι ότι έχω λυμένα όλα τα προβλήματά μου,ότι είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο.Άλλες πάλι,αν δεν έχω πεθάνει από πλήξη και βαρεμάρα,ή που θα ενοχλώ μέσω ίντερνετ κυρίως κάποιους φίλους έτσι ώστε να μοιραστώ τη βαρεμάρα μου μαζί τους,και γιατί όχι να κάνουμε και φοβερά σενάρια μιζέριας μαζί,ή που θα το ρίξω στις δουλειές(η χαρά της μάνας μου),έτσι ώστε να μην σκέφτομαι διάφορα και παθαίνω κατάθλιψη...
Και κάπως έτσι,κυλάνε οι μέρες κλπ..
Τέλος πάντων..Ήταν ένας πηγαίος-μακροσκελής πρόλογος αυτός!!!!

Aς περάσω τώρα στον άνδρα χαμαιλέοντα..
Πώς χωράνε η Ριάνα, η Μπιγιονσέ, η Τζούλια Ρόμπερτς και η Κιμ Καρντάσιαν σε ένα... πρόσωπο; 
Την απάντηση την έχει ο Πάολο Μπαλεστέρος, ηθοποιός, μοντέλο και παρουσιαστής από τις Φιλιππίνες. 
Χρησιμοποιώντας το ταλέντο του στο μακιγιάζ, διαφορετικά χρώματα και περούκες ο 32χρονος μπορεί να μεταμορφωθεί σε μερικές από τις πιο διάσημες σταρ.
Ο Πάολο Μπαλεστέρος που έχει γίνει γνωστός για τις μεταμορφώσεις του, παίρνει τα πινέλα του και με μερικές στρώσεις make-up γίνεται, μεταξύ άλλων, στο Instagram:
Beyonce

 
Rihanna


Kim Kardasian
Katy Perry
Ειλικρινά πολύ πετυχημένες μεταμφιέσεις!!!!!

Πάμε τώρα σε ένα άλλο θέμα!Ο αδερφός μου αποφάσισε να βγει έξω από τα σύνορα της μικρής μας πόλης και να πάει σε άλλα μέρη να παίξει μπάλα (σοφή απόφαση).Έτσι κατέληξε στον Άγιο Κοσμά..Και ποιους είδε εκεί;;Για μαντέψτε!!!!!Τους διεθνείς μας καλέ!!!!Θα τα εξοντώσουν τα αγόρια.Σάββατο βράδυ έπαιζαν στην παγωμένη Φινλανδία,Κυριακή απόγευμα έκαναν προπόνηση στον εξωτικό Άγιο Κοσμά!!!Δυστυχώς στον αγώνα με τη Β.Ιρλανδία δεν πήραμε τη νίκη,με αποτέλεσμα να βλέπουμε με τα κιάλια πλέον το Euro 2016!!Εμείς που περάσαμε στους 16 καλύτερους του κόσμου!!Σίγουρα μετράει κ ο παράγοντας τύχη..Ε αλλάξαμε και προπονητή,μπήκαν και νέοι παίκτες(όχι άλλα τατού και κουρέματα κάγκουρα παρακαλώ).Χρειάζεται χρόνος!!!
Να συνεχίσω όμως με το ρεπορτάζ μου!!Τρομάρα μου!!!
Ααααααχ!!Γιατί να μην είμαι και εγώ εκεί;;;;;;
Που λέτε τους πέτυχε κυρίως την ώρα που έφευγαν.Με το που ξεκίνησαν να βγαίνουν για να επιβιβαστούν στο πούλμαν,σκοτάδι παντού...Τόση κρίση πια;;;Θα μου πείτε,ολόκληρη εθνική και κάνει προπόνηση στον Άγιο Κοσμά.Αν δεν απατώμαι,το 2015 λήγει η σύμβαση και θα πάνε σε μεγαλύτερο..Τέλος πάντων.Που λέτε,πρώτος βγαίνει ο Σαμαράς,ο οποίος βιαζόταν κ όλας καλέ και δεν τους έδωσε σημασία!!!!!Τι σου κάνει ο έρωτας (μην ξεράσω!!!!)...Δεν κρατιόταν να φύγει..Με υφάκι,όπως με πληροφόρησε ο αδερφός μου,ήταν και ο Μήτρογλου,ο οποίος ξεχώριζε από μακριά λόγω της χαίτης που έχει στο πηγούνι του.Αυτός όμως δέχτηκε να φωτογραφηθεί!Έβγαλαν φωτογραφίες με τους περισσότερους,μερικές θα σας παραθέσω παρακάτω..
Ο αδερφός μου έκανε ένα τεράστιο σφάλμα όμως,που δεν θα του συγχωρήσω ποτέ!Δεν έβγαλε φωτογραφία με τον ένα και μοναδικό τον Καρνέζη,για τον οποίο είπε τα καλύτερα λόγια.Ήταν πολύ φιλικός και πρόσχαρος!!Όχι που δεν θα ήταν το μανάρι!!ΆΑΑΑΑχ!!!!!!Βέβαια είχα κάποιες αμφιβολίες για τον συγκεκριμένο,επειδή οι πολύ ωραίοι,και δη οι πετυχημένοι ποδοσφαιριστές (εγώ έτσι θα το βλέπω,και ας τρώει συνέχεια γκολ)έχουν πολύ ψηλά τον αμανέ!!!Αααααχ!!!!!!
Αυτά που λέτε..
Τις φωτό τις ανεβάζω ολίγον παραποιημένες..Θα καταλάβετε τι εννοώ!Βέβαια σε ανάλυση δεν είναι και πολύ καλές,αλλά κάτι φαίνεται!!




Είχαμε και την άφιξη της νιόπαντρης,της κυρίας Κλούνευ καλέ στη χώρα μας!!!!!Μαρή αφήνεις τον σύζυγο μοναχό και τρέχεις από εδώ και από κει;;;;;;
Είναι μέλος της επιτροπής για την επιστροφή των μαρμάρων!!!!!!Αυτή θα μας δώσει τη λύση!!!Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όλο μέλι μέλι και από τηγανίτα τίποτα..Τι εννοώ...Έχουμε υποδοχές,συνέδρια,ομιλίες,συναντήσεις με εξέχουσες προσωπικότητες και δεν συμμαζεύεται..Και όλα αυτά υπό τον μανδύα της κοινωνικής προσφοράς!!!!!!!Ααααχ πόοοσο τα βαριέμαι αυτά!!!!
Και σιγά μην επιστρέψουν οι Βρετανοί τα μάρμαρα!!!!!!!Πιασ'το αυγό και κούρευτο!!!!!

Αυτά φίλοι μου!!Ελπίζω να μην σας κούρασα!!!Θα τα πούμε την άλλη εβδομάδα!!!Πολλά φιλιά!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις