Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Men!ou$


Καλησπέρα φίλοι μου!!!!Και καλό μήνα!!!!!
Την Κυριακή,αποφάσισα να κουνηθώ λίγο από τον καναπέ μου,κ να πάω στο Air Show στο Τατόι.Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό,και το περιβάλλον πολύ ευχάριστο για βόλτα.Αφού είχες την αίσθηση,κάνοντας βόλτα στα περίπτερα που είχε κ σε συνδυασμό με την αμερικάνικη μουσική που ακουγόταν,ότι πρωταγωνιστούσες σε αμερικάνικη ταινία.
Όλο αυτό το θέαμα με τα αεροπλάνα,ακόμα και αν είσαι ο πιο άσχετος άνθρωπος στον κόσμο σχετικά με ό,τι έχει να κάνει με την αεροπορία,σου παρακινεί το ενδιαφέρον και σε πορώνει.
Όμως αλλού θέλω να εστιάσω.Σε ένα θέμα για κορίτσια.Εκεί όπως ήταν φυσικό υπήρχαν πιλότοι Εκεί σκάλωσα εγώ.Γενικά ένα κόλλημα με τους ένστολους το έχω.Αστυνομικοί,ναυτικοί,πιλότοι κλπ.Πώς να το κάνουμε,η στολή προσδίδει κύρος.Βέβαια,ο David (επίκληση στην αυθεντία τρομάρα του),αναρωτήθηκε αν σκαλώνω κ με τους πυροσβέστες..Τι να του πεις τώρα..
Ειδικά τα ναυτάκια που βλέπω συχνά πυκνά στο μετρό με τρελαίνουν.Με το άσπρο το κοστουμάκι τους,το άσπρο το παπουτσάκι τους κλπ.
Ααχ!!!

Αυτό για σήμερα φίλοι μου!!Θα τα ξαναπούμε!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις