Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2014

Fadeout - by Γιώργος



Γεια!
Δεν έχω κάτι να γράψω σήμερα.
Δηλαδή γενικά, τον τελευταίο καιρό.
Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω, αλλά βλέπω μια παρακμή, σ’ ό,τι έχω κάνει.
Σαν να θάβονται κάπως,
με αργό ρυθμό,
αλλά θάβονται.
Χάνουν τη σημασία τους.

Οπότε, δεν ξέρω.. ίσως φταίει η κατάσταση μου τώρα. Έχω κοιμηθεί λίγες ώρες και καίει λίγο το κεφάλι μου, δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά ή αισιόδοξα, είμαι πεσμένος γενικά.

Αλλά δεν πειράζει, κι αν είναι έτσι, θα είναι ένας ήσυχος θάνατος γι’ αυτά.
Σαν να νυστάζουν, να τους στρώνουν για να κοιμηθούν, και μόλις το πρώτο όνειρο τους έχει τελειώσει, να είναι πνιγμένα και πεθαμένα.


..καθώς μικραίνω κι εγώ σιγά σιγά και γίνομαι τελικά ένας κόκκος μέσα σ’ αυτό το τραγούδι...






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις