Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

CrAzY M!nds





ΣΙΑ - Χριστέ μου!!!Κοίτα το χέρι μου!
ΜΑΝΘΟΣ - Νομίζω σου έχει αφήσει δόντι επάνω!
ΕΛΙΝΑ - Σοβαρέψου,Αίμα είναι,Μήπως να πάμε νοσοκομείο!
ΜΑΞ - Πάμε!!Λενα θα μας πας?
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα

Η Παρέα έχει φτάσει στο νοσοκομείο και ο γιατρός εξηγεί ότι δεν είναι κάτι σοβαρό.!!!
Την ίδια στιγμή τηλεφωνεί η ΜΙΑ και ενημερώνει τα παιδιά ότι η Γιωτα έχει συνέλθει και ότι ο ΝΤΟΥ-ΝΤΟ δεν έχει καταλάβει τίποτα και ότι κοιμάται!!!!

ΣΙΑ - Αχ όχι παιδιά δεν μπορώ να βγω έτσι έξω!
ΕΛΙΝΑ - Γιατί?
ΣΙΑ - Θα έχουν μαζευτεί οι παπαράτσι
ΜΑΞ - Ούτε η μάνα σου δεν έχει έρθει!
ΣΙΑ - Η ζήλια θα σε φάει!
ΜΑΝΘΟΣ - Ζηλεύει Σια μου!!!
ΕΛΙΝΑ - ΕΛΕΟΣ
ΜΑΝΘΟΣ - Όταν το λες αυτό με ανάβεις να ξέρεις!
ΕΛΙΝΑ - Αλήθεια?Ποια στάση σου αρέσει?
ΣΙΑ - Του πιασμένου!
ΜΑΝΘΟΣ - Η κλασσική!
ΕΛΙΝΑ - Για πρόσεχε πως μου μιλάς,Γιατί δεν σου έχω δώσει κανένα δικαίωμα!
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα
ΜΑΝΘΟΣ - Δεν πας καλά!
ΕΛΙΝΑ - Α θα με βρίσεις κι ολας!!!
ΜΑΞ - ΣΙΑ - ΠΑΜΕΕΕΕΕ!!!!


Και η επόμενη μέρα ξημέρωσε!!!!

Σήμερα όλο το σχολείο έχει πάει εκδρομή στην Ακρόπολη!!
Ο Μαξ μιλάει με τον ΑΓΓΟΥΡΙΣ (συμμαθητής των παιδιών και καλός φίλος της Γιωτας)
Η Κ.Θεούσα έχει το λόγο

Κ.Θ - Λοιπόν παιδιά αυτή είναι η ακρόπολη και αυτές εκεί κάτω οι καφετέριες,Πηγαίνετε καθήστε όπου θέλετε και σε 2 ώρες όλοι ραντεβού στην ΕΙΣΟΔΟ!!!!


ΜΑΞ - Λοιπόν που θα πάμε?
ΣΙΑ - Πάμε για κανα ποτάκι?
ΕΛΙΝΑ - Πρωί πρωί?
ΣΙΑ - Είσαι του βραδινού εσύ?
ΕΛΙΝΑ - Δε μου αρέσει το ύφος σου!
ΣΙΑ - Και εμένα αυτά που φοράς,Από το πρωί που σε βλέπω μου έρχεται να κάνω εμετό απο τη ζαλάδα!Πήγαινε βγάλε αυτή την κουρτίνα και βάλε κάτι απλό!
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα
ΣΙΑ - Και Χρόνια πολλά,Αυτό το ξέρεις?
ΕΛΙΝΑ - Απαξιώ
ΜΑΝΘΟΣ - Όταν το κάνεις αυτό,Με ανάβεις?
ΕΛΙΝΑ - Ορίστε?
ΣΙΑ - Αχ βρε Μανθο μου,Σου εχω πει κόψε τη πρωινή!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Παιδιά είδατε κανα καλό μνημείο?
ΣΙΑ - Ναιιιι!!!! Την Κ.Θεούσα!
ΑΓΓΟΥΡΙΣ - Καλό θα το σημειώσω!

Ξάφνου έρχεται και η Φανη!!(Επίσης συμμαθήτρια των παιδιών!!!)

ΦΑΝΗ - Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι?Ποια είναι η Ακρόπολη?Αυτό το κτίριο εκεί πάνω?
ΣΙΑ - Όχι καλέ,Αυτό είναι σούπερ μάρκετ εποχής!!!
ΦΑΝΗ - ΑΑΑΑ,Ευχαριστώ!!!


ΤΕΛΟΣ 8 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ

Για να διαβασετε ολα τα επεισοδια του CrAzY M!nds
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις