Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2014

CrAzY M!nds





Βρισκόμαστε στο τελευταίο διάλειμμα της ημέρας η παρεα εχει μαζευτεί και μιλάει!!!


ΕΛΙΝΑ - θέλετε να έρθετε σπιτι μου το Σάββατο?
ΜΑΝΘΟΣ - Εξαιρετική ιδέα
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα..!!
ΜΑΞ - Ναι αμε!

Ξαφνικά μπαίνει στην ταξη η ΣΙΑ με μια κοπέλα!

ΣΙΑ - Καλήμερα σε ολους
ΟΛΟΙ:Γεια σου ΣΙΑ!!!

ξαφνικά πεταγετε και ο Ντου- ντο που όλοι νόμιζαν οτι κοιμάται!!!

ΝΤΟΥ-ΝΤΟ - Ιχααααα Νταλικααα
Η Σια αρπάζει το βιβλίο των λατινικών και τον χτυπάει στο κεφάλι,Αυτος ξανακοιμαται!!

Λοιπον παιδιά απο εδω η φίλη μου η ΜΙΑ,Γιατί μια την έχω!!!

ΟΛΟΙ: Γεια σου ΜΙΑ
ΜΙΑ - Γεια σας παιδιά!!!

ΜΑΞ - Έλεγε η Ελινα να μας καλέσει το Σάββατο σπίτι της!
ΣΙΑ - Θα εχεις καθαρίσει η θα βρούμε τιποτα ποντίκια!!
ΕΛΙΝΑ - Οχου καλα..
ΜΑΝΘΟΣ - Γιατί είσαι τοσο επιθετική?
ΣΙΑ - Γιατι έχεις προγούλι?
ΜΑΞ - Θα σταματήσεις?
ΣΙΑ - Θα σταματήσω αμα κάνεις μπάνιο κάποια στιγμή!
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα
ΣΙΑ - Άλλες λέξεις δεν σας μαθαίνουν στο ίδρυμα?

Στην ταξη εκείνη τη στιγμη μπαίνει η Γιωτα γνωστή σε ολη την παρέα και καλη φίλη του ΜΑΞ..

ΜΑΞ - Ελα Γιωτα γιατί μας βρίζει η ΣΙΑ
ΓΙΩΤΑ - Εσας/γιατι?
ΣΙΑ - Καλώς τα βυζιά με πόδια!
ΓΙΩΤΑ - Μιλάει και η ταφόπλακα!
ΣΙΑ - Συγνώμη αλλα εγώ δεν εχω λεφτά για σιλικόνη!
ΓΙΩΤΑ - Ούτε εγώ?
ΣΙΑ - Εσύ όμως,Είχες ανοιχτά πόδια και την έβγαλες τσαμπε!

Ξαφνικά η Γιωτα πέφτει στο πάτωμα,Στήνετε στα τέσσερα και αρχίζει να μιλάει
Μονο που κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγε γιατι ακουγόταν αυτό :
ΓΙΩΤΑ - ΓΑΒ,ΓΑΒ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡ ΓΑΒ ΓΑΒ

MAΝΘΟΣ - Είσαι καλά?
ΛΕΝΑ - Μαλιστααα
ΕΛΙΝΑ - Παναγιά μου
ΜΙΑ - Καλέ?
ΣΙΑ - Σου βγαίνει ο πραγματικός σου ευατος?
ΜΑΞ - Καλο θα ηταν να τρεξουμεεεεεεεεεε!!!!!


Η Γιωτα ορμάει και δαγκώνει στο χέρι τη ΣΙΑ η οποία της χώνει μια και αρχίζει να τρέχει οπως και ολοι οι αλλοι,Η Γιωτα καταλαβαίνει οτι δεν μπορεί να τους φτάσει και νευριάζει ακομα πιο πολυ!
Στην τάξη εχει μείνει μονο ο ΝΤΟΥ-ΝΤΟ ο οποιος κοιμάται!
ΞΑΦΝΙΚΑ Η Γιωτα ορμάει και δαγκώνει το κώλο του ΝΤΟΥ-ΝΤΟ ο οποίος σηκώνετε πανω και βάζει τις φωνες,
Η Γιωτα χάνει τις αισθήσεις της!!!
Εκεινη τη στιγμή μπαίνει στην αίθουσα η Κ.ΘΕΟΥΣΑ

Κ.Θ - Α λάθος τάξη!Σε ποια είμαι?
ΝΤΟΥ ΝΤΟ - Ιχααααα βαβα
Κ.Θ - Καλά,Καλο μεσημέρι παω σπίτι μου και πολύ καθησα για σήμερα!!!!


ΤΕΛΟΣ 6 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ

Για να διαβασετε ολα τα επεισοδια του CrAzY M!nds
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις