Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2014

The Passionate




Μέχρι το τέλος.....


Είμαι η Έλλη 24 ετών, κι εκείνος ήταν ο Βασίλης 30αρης, όμορφος, με κοιλιακούς και γενικά πολύ παίδαρος για την ηλικία του..
Φαινόταν πιο μικρός κι από τον αδελφό μου που με πέρναγε τρία χρόνια..

Ήξερα πως η γκαρσονιέρα από πάνω μας είχε ενοικιαστεί αλλά δεν γνώριζα πως την είχε πάρει αυτός ο κούκλος.!

Ένα πρωί λοιπόν, που πήγαινα στην δουλεία τον συνάντησα έξω να φτιάχνει την μηχανή του, βέβαια για κακή μου τύχη ήταν και η κουτσομπόλα της γειτονίας εκεί οπότε δε μπόρεσα να μιλήσω αλλά τα βλέμματα μας πέταγαν φωτιές...

Το βράδυ γύρισα σπίτι και η κολλητή μου με είχε πρήξει για να βγαίναμε για ένα ποτό, οπότε έκανα ένα γρήγορο ντους, ετοιμάστηκα και έφυγα κατευθείαν..
Όταν φτάσαμε παρατήρησα την μηχανή του Βασίλη απ' έξω από το μαγαζί, και όντως όταν μπήκαμε τον εντόπισα κατευθείαν..
Πήγα και του μίλησα και προς έκπληξη μου με θυμήθηκε κατευθείαν, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα, του είπα ποσό μου άρεσε και συμφώνησε το βράδυ να γυρίσουμε μαζί σπίτι...

Γυρνώντας με ρώτησε αν ήθελα να κάτσουμε λίγο ακόμα έξω οι δύο μας, αλλά εγώ αρνήθηκα, δεν ήθελα να προχωρήσω τόσο γρήγορα, δεν τον ήξερα καν, βέβαια και που του είπα πως μου άρεσε μεγάλο βήμα ήταν αλλά δε ξέρω πως πήρα το θάρρος για να του το πω..!

Με άφησε έξω από την πόρτα και με καληνύχτισε με ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο..
Ήταν πραγματικά πολύ όμορφος, αλλά κανείς δεν ήξερε τι τον περίμενε, ίσως μονάχα ο ίδιος.....

Το επόμενο πρωί που πήγα στην δουλειά με περίμενε απ' έξω..

Μόλις τον είδα σοκαρίστηκα, δε περίμενα τέτοια κίνηση, και δε περίμενε πως ήξερε που δουλεύω...
Όπως αποδείχτηκε όμως, δεν ήξερε μόνο που δουλεύω, αλλά και όλα όσα με αφορούν...
Τρόμαξα η αλήθεια είναι, αλλά δεν έτρεξα μακριά του, έμεινα εκεί, μαζί του, μέχρι το τέλος...

Έτσι για αρκετό διάστημα είχαμε μια παράνομη σχέση, μακριά από όλη την γειτονία και την οικογένεια μου, που αν το μάθαιναν δεν ξέρω κι εγώ τι μπορεί να γινόταν...

Ήμασταν πολύ καλά, πάρα πολύ καλά, τουλάχιστον αυτό έβλεπα εγώ, ώσπου μια μέρα άρχισε να μου φωνάζει, να μου συμπεριφέρεται άσχημα, μέχρι που με χτύπησε..
Δεν πίστευα αυτόν που έβλεπα στα μάτια μου, δεν ήταν ο Βασίλης που με διεκδίκησε πριν κάτι μήνες, ήταν ένας άλλος, ξένος....

Μέτα από μια βδομάδα χωρίσαμε, και έμαθα πως έφυγε και από την πολυκατοικία..
Τον έπαιρνα τηλέφωνα, του έστελνα μηνύματα, αλλά πάντα ήταν άφαντος..

Επί  5 μήνες μετά τον χωρισμό μας δεν έμαθα τίποτα, ώσπου μία μέρα, μετά την δουλεία με συνάντησε μια γυναίκα, με ρώτησε το όνομα μου, μου έδωσε ένα φάκελο και εξαφανίστηκε με δάκρυα στα μάτια...
Ο φάκελος με μεγάλα γράμματα έγραφε για την Έλλη...
Τον άνοιξα, και δάκρυα πλημμύρισαν και τα δικά μου μάτια...

Ο Βασίλης με χώρισε γιατί δεν ήθελε να μάθω πως σιγά σιγά τον έτρωγε η αρρώστια του, είχε καρκίνο, και μου τα εξηγούσε όλα μέσα σε αυτό το γράμμα..

Δεν έμαθα ποιά ήταν η κυρία που μου έδωσε το γράμμα του, και ούτε ακριβής ημερομηνία με τον θάνατο του, έμαθα όμως πως πίσω από έναν χωρισμό υπάρχει και μία δόση αγάπης....


Ξανά κοντά σας λοιπόν, με λίγο αλλαγμένο τίτλο, και λίγο πιο έντονες ιστορίες..
Καλή σεζόν να έχουμε!

Καλο βράδυ αγαπημένοι μου.!


by Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις