Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

The "M" FIle


Η σημερινή στήλη για μια ακόμα φορά δεν θα διαφέρει καθόλου απ τις υπόλοιπες, θα είναι τόσο γκρινιάρικη όπως κάθε φορά.
Πως ξεκινάς μία συζήτηση στο facebook?
 
Ωωωω πριν απαντήσετε… Πως ξεκινάμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μια συζήτηση στο facebook, με κάποιον που μιλάμε για πρώτη φορά ή έχουμε καιρό να μιλήσουμε, χωρίς να φαινόμαστε εντελώς κρίπι;


Α α α α α….! εξακολουθώ να ρωτάω. Πως μπορώ να μιλήσω σε κάποιον στο facebook, χωρίς να φανώ άκυρη, ενοχλητική, ή ότι του την πέφτω. Γιατί κακά τα ψέματα, τις περισσότερες φορές όταν μας έρχεται μήνυμα στο ίνμποξ από κάποιον που δεν έχουμε ξαναμιλήσει ή ας πούμε ρε παιδί μου ότι γνωρίζεις κάποιον το καλοκαίρι με φίλους και συ ας πούμε ότι θέλεις να τον ξαναδείς αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθείτε ξανά όλοι μαζί στην Αθήνα και τυχαίνει να μην βρίσκεις το φέισμπουκ του και τελικά πιστεύεις ότι είναι πιθανόν να μην έχει φέισμπουκ οπότε σκέφτεσαι αν υπάρχει πιθανότητα να βρεις το τηλ του και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ζητήσεις την βοήθεια του φίλου του αλλά εσύ αντί να το παίξεις κούλ γράφεις ένα κατεβατό με απολογητικό ύφος εξηγώντας του τους λόγους για τους οποίους πιστεύεις πως όλα σου πηγαίνουν στραβά με αυτή την κατάσταση και το πόσο κουλή ακούγεσαι και παρόλα αυτά ντρέπεσαι να ρωτήσεις το κινητό γιατί όντως είναι περίεργο να πάρεις τηλέφωνο κάποιον που έχετε βρεθεί μόνο δύο φορές και ας πούμε ότι μαθαίνεις ότι αυτός ο κάποιος τελικά έχει φέισμπουκ και τον κάνεις αντ αλλά ποιο το νόημα αν εσύ ντρέπεσαι να μιλήσεις. Υποθετικά όλα αυτά τώρα έτσι, απλά ένα μικρό παράδειγμα έδωσα. Ποια είπαμε ήταν η τελευταία μου ερώτηση;

Α ναι, πώς να μην γίνεις ΕΝΤΕΛΩΣ ΡΕΖΙΛΙ!  
Το ξέρω ότι για τον περισσότερο κόσμο είναι πολύ εύκολο να προσεγγίσει κάποιον μέσω του υπολογιστή, αλλά για κάποιο λόγο εγώ νιώθω ακόμα πιο άβολα. Ότι και αν πάω να γράψω μου φαίνεται εντελώς γελοίο και ψεύτικο. Θέλω να πω ένα απλό γεια τι κάνεις χωρίς να σκέφτομαι συνέχεια πως μπορεί να το διαβάσει. Πως καθορίζεις τον τόνο που το λες; Γιατί εγώ εκείνη την ώρα μπορεί να βαριέμαι, μπορεί να είμαι ενθουσιασμένη, μπορεί απλά και να πεινάω! Θέλω να ξεκινήσω μία συζήτηση που να νιώθω σίγουρη για το πώς ακούγομαι και θέλω να βλέπω με τι ύφος μου απαντάνε. Επίσης, γεια τι κάνεις και μετά τι; TI; Μετά απ τα τυπικά τι πρέπει να πεις; Και αν ο άλλος αρχίζει να πιστεύει ότι του την πέφτεις χωρίς να του την πέφτεις, γιατί εγώ τουλάχιστον αυτό νιώθω όταν κάποιος άσχετος μου μιλάει. Και αυτές τις 2-3 φορές που έχει συμβεί δεν έπεσα έξω.
 Και για να κάνω ένα σάμ άπ λοιπόν.. Δεν είμαι αυτή που θα μιλήσει σε κάποιον που την ενδιαφέρει μόνο και μόνο για να του την πέσει. (παρόλα αυτά δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ ώστε να μην φανώ περίεργη). Δεν φλερτάρω, και κυρίως όχι γιατί δεν θέλω αλλά επειδή δεν ξέρω πως. Όταν κάνω την απόπειρα να φλερτάρω, συνήθως καταλήγω να μιλάω με τις ώρες για ταινίες, σειρές και μουσική ώστε στο τέλος ξεχνάω ποιος ήταν ο αρχικός στόχος της συζήτησης. Απ την άλλη μεριά πάλι, καταλαβαίνω ότι ίσως κάποιος μπορεί να με φλερτάρει μόνο αν μου το πουν, αλλιώς δεν θα πάρω χαμπάρι. Επίσης όταν μου αρέσει κάποιος το πιθανότερο είναι να τον πειράζω με το ηλίθιο σαρκαστικό μου χιούμορ σε φάση που μπορεί να παρεξηγηθώ.

 
Αυτή η αντίδραση δεν έχει καμία διαφορά με την λογική που χρησιμοποιούν τα πεντάχρονα αγοράκια όταν σπρώχνουν απ την κούνια ή τραβάνε τα μαλλιά κάποιου κοριτσιού με σκοπό να τα προσέξουν. Με λίγα λόγια δεν ξέρω πώς να πλησιάζω τους άνδρες και συμπεριφέρομαι σαν πεντάχρονο! Και κάτι τελευταίο. Ναι, έψαξα στο γιουτιουμπ “how to start a conversation on facebook without looking creepy” και ξέρετε τι μου έβγαλε; ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ!
Και κάπως έτσι άλλο ένα αισιόδοξο The “MFile έφτασε στο τέλος του. Ελπίζω απόψε να σας έκανα να νιώσετε λίγο καλύτερα για τον εαυτό σας και να ξέρετε, ότι χρειαστείτε η θεία Μαρία είναι εδώ!

Άντε τα λέμε! <3




(άντε τα λέμε??? Πως μιλάς έτσι τέλος πάντων!)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις