Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

The "M" File



Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο. Το ότι πλέον έχω τελειώσει την σχολή και θεωρούμαι άνεργη; Το ότι είμαι εντελώς ατσούμπαλη με τα αγόρια; ή το γεγονός ότι βάφω τα μαλλιά μου και δεν έχω πουθενά να πάω για να τα δείξω και να χαρώ; Νομίζω ένας συνδυασμός και απ τα τρία. Δεν έχω κάποια απασχόληση αυτόν τον καιρό, που σημαίνει ότι με έχει πιάσει ψηλοκατάθληψη, που σημαίνει ότι δεν βγαίνω απ το σπίτι για να μιλήσω με κόσμο, που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τζάμπα βάφω τα μαλλιά μου γιατί ποτέ κανείς δεν θα με δει έξω απ το σπίτι. Και κάθομαι εγώ μετά στον καθρέφτη και τα χαζεύω μόνη μου. Και μακάρι να κράταγαν περισσότερο από μία – μιάμιση βδομάδα! Το χειρότερο είναι όταν θέλω να βγω έξω για να τα χαρώ όλοι είναι εξαφανισμένοι και μόλις έχουν γίνει ξανά σκατά τότε όλοι με θυμούνται. Τουλάχιστον όταν νιώθω ότι έχω κάτι που μου αρέσει πάνω μου αποκτώ μια μικρή δόση αυτοπεποίθησης. Καλέ να, μην φανταστείτε τίποτα τρομερό, να τόσο δα. Πάντως, όταν είναι φρεσκοβαμμένα και τύχει να βγω, βρίσκω ότι πιο μαύρο υπάρχει στην ντουλάπα μου, φοράω τα μαύρα μποτάκια μου και το πέτσινο μπουφάν (πέτσινο λέμε τώρα, Bershka πλαστικό που μοιάζει με πέτσινο αλλά βολευόμαστε) και νιώθω πιο Romanoff ποτέ! 

|



Ναι, αυτό είναι το χρώμα μου, γιατί τυχαίνει να είμαι και αρκετά ασπρουλιάρα οπότε κάπως ωραίο. J Αλλά είπαμε δεν κρατάει για πολύ.



Και για να ξαναγυρίσω λίγο στο θέμα της αυτοπεποίθησης, αυτό που θέλω να τονίσω περισσότερο είναι πως όταν κάνουμε μία αλλαγή πάνω μας ή προσπαθούμε να αναδείξουμε τα καλά μας σημεία δεν το κάνουμε για κανέναν άλλον εκτός απ τον εαυτό μας. Στην παρούσα περίπτωση προσωπικά δεν άλλαξα τα μαλλιά μου για να αρέσω στους άλλους. Πίστευα ότι αυτό το χρώμα μου ταιριάζει περισσότερο στην προσωπικότητά μου, φανταζόμουν χρόνια τον εαυτό μου με αυτό το χρώμα και όλα αυτά τα ρούχα που θα ταίριαζαν, συν ότι ήθελα να μοιάζω με ηρωίδα της Marvel και όχι γιατί οι άντρες γουστάρουν την Romanoff αλλά επειδή η τύπισσα είναι δυνατή, και ρίχνει ξύλο! Εντ όλσο σι γκάτ δε μούβζ! Σίγουρα δεν θα ήμουν ποτέ έτσι αλλά ποιος μου απαγορεύει να παίζω ρόλους με το ντύσιμό μου. Το να εκφράζεις τα συναισθήματά και την προσωπικότητά σου με διαφορετικά ντυσίματα και στυλ δεν θεωρείται αντιγραφή, ούτε έχει να κάνει με τους γύρω μας. Το κάνουμε για εμάς ώστε να νιώθουμε λίγο καλύτερα με τον εαυτό μας. Και ναι όπως είπα απ την μια έχω όρεξη να ντύνομαι σούπερ χίροου μάρβελ τύπισσα, την άλλη μέρα σε φάση Lana del Ray και την επόμενη ξωτικό. Δεν ξέρω, είναι ανάλογα την διάθεσή μου και την μουσική που ακούω εκείνη την μέρα. Όπως είπα, είναι καλό να πειραματίζεσαι.

|

Θυμάμαι όταν ήμουν περίπου στις αρχές της 1η λυκείου πίεζα τον εαυτό μου πως είναι καιρός για να αρχίσω να φοράω γόβες και να ντύνομαι πιο θηλυκά. Κάποια στιγμή όντως το έκανα και παρόλα αυτά προσπαθούσα να επιβάλω στον εαυτό μου αυτό το στυλ όχι γιατί μου άρεσε άλλα επειδή έβλεπα πως όλες ντύνονταν με αυτόν τον τρόπο και άρεσαν στα αγόρια. Ύστερα από κανα δύο φορές που φόρεσα τις γόβες, είχα σιχαθεί τόσο πολύ τον εαυτό μου γιατί ένιωθα ότι συμπεριφέρομαι για να καταφέρω να τραβήξω την προσοχή κάποιου άσχετου. Σίγουρα αυτό που έδειχνα δεν ήταν η Μαρία. Από τότε τις πέταξα μέσα στο ντουλάπι με τα παλιά παπούτσια και αρνήθηκα να τις φορέσω ακόμα και όταν έπρεπε να πάω κάπου πιο επίσημα. Προτιμώ να φορέσω τις αρβύλες μου ακόμα και αν βάλω το πιο σούπερ γουάου φόρεμα. Και όλα αυτά τα λέω γιατί ελπίζω να διαβάζουν αυτή την στήλη παιδιά που βρίσκονται στην εφηβεία και αρχίζουν μόλις τώρα να ανακαλύπτουν τον εαυτό τους.

|

Γι αυτό άκου καλά! Δεν χρειάζεται να αρέσεις στους πολλούς! Το ξέρω ότι τώρα είναι ίσως το πιο σημαντικό για σένα αλλά πραγματικά δεν ζεις για τους άλλους! Αν δεν σε θέλουν στην παρέα επειδή δεν ακούς την μουσική που δεν τους αρέσει, ντύνεσαι διαφορετικά απ αυτούς ή απλά δεν γουστάρουν αυτά που σου αρέσουν και κυρίως αυτό που είσαι τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους ακολουθήσεις! Ούτε να αλλάξεις! Αργά ή γρήγορα θα βρεθούν άνθρωποι που τρελαίνονται για την μουσική που ακούς, θα πωρώνονται μαζί σου για τις ίδιες ταινίες και βιβλία και θα μπορείς να συζητάς μαζί τους άνετα χωρίς να φοβάσαι πως θα πεις κάτι διαφορετικό και θα σε κρίνουν. Και στο λέω εγώ, που μια ζωή φέρνω την καταστροφή για τα πάντα! :P! Γι αυτό μην κοιτάς κανέναν γύρω τι κάνει γιατί τώρα μπορεί όλοι αυτοί να φαίνονται κούλ και ότι περνάνε γαμάτη φάση, αλλά μεθαύριο θα βλέπεις μόνο κλώνους. Δεν θα είσαι η τύπισσα που θα μεταμορφώνεται σε κάτι διαφορετικό κάθε φορά μόνο και μόνο για να ικανοποιεί τα γούστα του κάθε τυχαίου γκόμενου, ούτε ο κλαρινογαμπρός που ακούς καμιά φορά να περνάει κάτω απ το σπίτι σου στις 6 το πρωί με την ενοχλητική μουσική στο τέρμα, έτσι για να κάνει φιγούρα ότι γυρνάει απ τα σκυλάδικα τύφλα. Δεν μπορώ να σου εγγυηθώ ότι θα είσαι γεμάτος αυτοπεποίθηση γιατί σε αυτό παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα αλλά σίγουρα μπορώ να σου υποσχεθώ ότι πολλές φορές θα νιώθεις ξεχωριστός και τουλάχιστον κάθε φορά που μπορεί να έχεις τι μαύρες σου ή κάποιος σε κάνει να νιώσεις άσχημα γι αυτό που είσαι θα ξέρεις ότι αυτά που σου αρέσουν, σου αρέσουν γιατί τα διάλεξες ΕΣΥ και ναι ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ! ΦΑΚ ΓΙΕΑ! Και αν πάει κανείς να σου φέρει αντίρρηση..





Γι αυτό, άντε δωσ’τους μια ανάποδη και ασχολήσου με ότι αγαπάς! Φόρα ότι σου κατέβει, άκου την μουσική που σε πωρώνει και αν δεν την έχεις βρει ακόμα ντόντ γουόρι θα την ανακαλύψεις σύντομα και όλα όσα σε κάνουν να νιώθεις ξεχωριστός!! Γιου γουίλ λάικ ιτ μπέιμπ!

|

Ο μόνος λόγος που τα λέω αυτά είναι γιατί ξέρω ότι υπάρχουν πολλά παιδιά που νιώθουν πως δεν ταιριάζουν με τους γύρω τους, αλλά αυτό που θέλω να ξέρεις είναι ότι δεν είσαι περίεργος, ούτε υπάρχει κάτι στραβό πάνω σου. Καλύτερα να αρχίζεις να το σκέφτεσαι από τώρα γιατί όταν εγώ το κατάλαβα είχα φάει ήδη στην μάπα όλη την εφηβεία και κόντευα να τελειώσω το σχολείο. Ούτε οι φίλοι και οι “φίλοι”, ούτε οι καθηγητές, πολλές φορές ούτε οι γονείς σου δεν μπορούν να σου πουν ποιος θα είσαι!

|

Μακάρι να μπορούσα να γράψω άλλα τόσα αλλά η ώρα έχει πάει ήδη 4 παρά και νυστάζω αλλά θα συνεχίσω λίγο ακόμα ίσως την επόμενη φορά.

Και κάτι τελευταίο. Αν ποτέ κανείς σου πει ότι είσαι περίεργος, πες απλά ευχαριστώ! ^_^

Byeeeeeeee! J














0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις