Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2014

The "M" File


Και να’μαστε πάλι εδώ! Βρε τα καλά μου τα παιδιά! Πως τα περάσαμε φέτος το καλοκαίρι; Άκουσα καλά, είπες τέλεια; Και τι δουλειά έχεις τότε εδώ; Τι; Είπες ωχ Παναγία μου, ΕΙΠΕΣ ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!; ΚΑΙ ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΔΩ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΣΤΗΛΗ!!! Εμείς εδώ δεν γράφουμε για λέλουδα και αγάπες! ΕΔΩ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ! (Χτσου!) Εδώ μαζεύονται όλα τα βασανισμένα, σκοτεινά πλάσματα και μαζί θρηνούμε την χαμένη μας αξιοπρέπεια! Εδώ δεν υπάρχει χώρος για αισιοδοξίες! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΛΟΥΖΕΡΣ! Είσαι σίγουρος ότι θα αντέξεις; ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!! (Χτσου!) ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ;;;; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!




Έι, ψιτ. Είσαι ακόμα εδώ; Ωραία, τέλεια πέρασες το τέστ! :D

Γειά!! :D Για όσους διαβάζουν πρώτη φορά αυτή την στήλη, τότε συγγνώμη για τον κρίπι πρόλογο, αλλά έπρεπε να σιγουρευτώ ότι όσοι από σας θέλετε να διαβάζετε αυτή τη στήλη θα πρέπει να υπομείνετε την βλακεία μου. J Για να συστηθώ και επίσημα, είμαι η Μαρία και ελπίζω να διασκεδάσετε για έναν ακόμα χρόνο μέσα από τις αποτυχίες μου. Ελπίζω τουλάχιστον να σας κάνω να νιώσετε καλύτερα για τον εαυτό σας! J

 Δύο πράγματα λοιπόν φέτος το καλοκαίρι.

1.     Έφαγα κρέπα δίπλα στον Tom Hanks

2.     Η Αντίπαρος βρωμάει.
Γουόου γουόου γουόου. Tom Hanks γουάτ? Ναι βασικά για όσους δεν ξέρετε ο Tom Hanks κάθε χρόνο κάνει διακοπές στην Αντίπαρο, σε μια φτωχική βιλάρα έξω απ το χωριό. Επίσης κάποιες φορές κατεβαίνει και στο χωριό για καφέ και τέτοια, συνοδευόμενος πάντα από δύο ντούκια μπόντιγκαρτς. Πέρσι το καλοκαίρι έτυχε να τον δω κάπου στον δρόμο αλλά αυτή την φορά είχα την τιμή να κάθομαι στην καφετέρια δίπλα του. Και κάπως έτσι είχε το πράγμα, εκεί που καθόμουν αμέριμνη και γουρούνιαζα την κρέπα μου, σκάει μύτη  o Tom Hanks με το σόι και πάντα δίπλα του σαν ραπανάκια και τα ντούκια. Μέχρι να καταλάβω τι φάση έχει παιχτεί, συνειδητοποιώ ότι τόση ώρα έχω μπουκωθεί με ένα μεγάλο κομμάτι κρέπας το οποίο δεν λέει να πάει κάτω προσπαθώντας ταυτόχρονα να σκουπίσω τις σοκολάτες που τρέχανε από παντού! Το θέμα είναι πως κάποια στιγμή πήγα στο μπάνιο και όταν γύρισα στο τραπέζι είδα ότι μετά από 1 λεπτό πήγε εκείνος! 1 λεπτό να καθυστερούσα και θα πετύχαινα τον Tom Hanks στο μπάνιο! :O Απ την άλλη όμως τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα που δεν τον πέτυχα γιατί αν τον έβλεπα έτσι απότομα μπροστά μου, το πιθανότερο είναι ως κλασσική Μαρία να τα έχανα και ίσως να πέταγα και καμιά μπαρούφα. Έτσι μωρέ για να γίνω ρόμπα και εκτός Ελλάδος.

Κατά τα άλλα η Αντίπαρος βρωμάει γιατί μετά από εκατό χρόνια αποφάσισαν να φτιάξουν αποχέτευση στο νησί και όπως καταλαβαίνεται, φαίνεται να έχει μεγάλη επιτυχία.

Αυτά λοιπόν για σήμερα! Σίγουρα έχω και άλλα να πω για τις φετινές διακοπές μου αλλά προτιμώ να μην τα λέω όλα μαζί. :P

Byeeeeeeeeeeee!! <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις