Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Men!ous$


Καλησπέρα φίλοι μου!!Μετά από δύο εβδομάδες απουσίας,είμαστε και πάλι εδώ!!
Για πάμε..
Σήμερα δεν θα έχω δομή στο άρθρο,καθώς τα έχω λίγο χύμα στο κεφάλι μου,και κυρίως (μην το πείτε παρά έξω γιατί καραδοκούν και απολύσεις,με έχουν πιάσει οι βαρεμάρες μου).
Τέλος πάντων.Ας ξεκινήσω με τα τηλεοπτικά.Πολλές πρεμιέρες είχαμε στο διάστημα που πέρασε.Τι να πρωτοσχολιάσω...Την #επιτέλους-έγινα-κεντρική-παρουσιάστρια Σπυροπούλου;Το κανάλι Ε με τις εκπομπές του;Ή τον αιώνιο Παπαδάκη που επέστρεψε δριμύτερος και δεν αφήνει άνθρωπο να σταυρώσει κουβέντα;;Για το τέλος σας άφησα την αγαπημένη μου ο θεός να την κάνει,τη Μία την Τατιάνα.Χρυσή μου για ποιο λόγο έκανες τόση ώρα για να μας παρουσιάσεις το στυλ της εκπομπής σου και δεν είπες απλά ότι είναι copy paste η εκπομπή της Μενεγάκη;;;
Αναρωτιέμαι εγώ!
Αυτή την εποχή όλα τα κανάλια αγωνίζονται για το τι θα βγάλουν στον αέρα και φυσικά ποιος θα κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης!!!!
Εγώ ένα έχω να πω.Είμαι περίεργη να δω το Μάρκο Σεφερλή στο Πρωινό!!Γιατί από Ant1 και Σκορδολιαγκαίους χορτάσαμε!!
Αυτά τα νέα μας!!Είπα σήμερα να το παίξω τηλεκριτικός!!!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!
Πολλά φιλιά!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις