Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2014

Men!ou$ - Πρεμιερα



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!!Καλή μας σεζόν!!Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!!!!!Μπήκε ο Σεπτέμβρης,κάθε κατεργάρης στον πάγκο του,και έτσι είμαι και εγώ εδώ,για να σας ζαλίσω ολίγον!!!!!
Σήμερα για πρώτο άρθρο θα μοιραστώ μαζί σας αυτά που αποκόμισα από πρόσφατη επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο..

Πάμε λοιπόν!!!

Τα ξαδέρφια μου,αποφάσισαν να πάνε στο Αττικό πάρκο που λέτε,και μου είπαν να τους ακολουθήσω.Κλασσικά με πιάσανε οι βαρεμάρες μου..Πού να τρέχω μέσα στη ζέστη κλπ κλπ...Τελικά πήγα,και ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία..Για αυτό ποτέ μην αφήνετε ανεκμετάλλευτη οποιαδήποτε ευκαιρία σας παρουσιάζεται..Γιατί αυτή η ευκαιρία δεν θα ξαναέρθει...Εγώ αυτό κάνω από εδώ και πέρα,και είμαι πολύ καλά!!Θα το αναλύσω σε άλλο άρθρο αυτό,γιατί σηκώνει πολλή συζήτηση...
Φτάνουμε λοιπόν,και το πρώτο πράγμα που αντικρύζουμε,είναι η υπό κατασκευή Δεινοσαυρούπολη,ή δεν ξέρω πώς στο καλό την λένε...Ούτε το μετρό της Θεσσαλονίκης τέτοια καθυστέρηση!!!!
Μπαίνουμε και ξεκινάμε την εξερεύνηση..Θα ξεκινήσω από τα θετικά της υπόθεσης..
Αν έχεις καλή παρέα,περνάς και γ@μώ!!
Σίγουρα είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ζώα τα οποία δεν αντικρίζεις στην Ελλάδα..Όπως λιοντάρια,καμηλοπαρδάλεις κλπ...
Εγώ αυτά που λάτρεψα ήταν οι λαιμούριοι,οι οποίοι πραγματικά περνάνε ζωή και κότα εκεί,τα μαιμουδάκια και οι πίθηκοι.Μπορώ να κάθομαι να τα χαζεύω ώρες..Φυσικά λατρεμένα ήταν και τα δελφινάκια!!!!
Να περάσω στα αρνητικά τώρα..Για αρχή να πω ότι αντίκρισα ένα παραμελημένο πάρκο.Και τι σημαίνει αυτό..Καμμένες πινακίδες,ξεραμένα φυτά.Το χάλι το μαύρο ήταν στα ερπετά..Η πλήρης απογοήτευση..Και υπήρχαν παραδόξως αρκετοί τουρίστες.Φανταστείτε τι γνώμη θα σχημάτισαν.
Το βασικότερο βέβαια ήταν το γεγονός ότι τα περισσότερα άγρια ζώα ήταν σε κατάσταση ύπνου και ξύπνιου..Δεν ξέρω αν τα ναρκώνουν ή τα ηρεμούν με ενέσεις.Όπως και να έχει,δεν είναι στο φυσικό τους περιβάλλον τα ζώα.Θα μου πεις όμως πας και τα βλέπεις...Σίγουρα,ο άνθρωπος μπροστά στη διασκέδασή του δεν τα υπολογίζει...Βέβαια χίλιες φορές στα κλουβιά πολυτελείας του Αττικού Πάρκου,από τα καραγκιοζιλίκια που κάνανε στα τσίρκο και τα βασάνιζαν τα ζωάκια!!!!!

Θα μοιραστώ κάποιες φωτογραφίες,και ελπίζω να σας αρέσουν!




Αυτό ήταν και για σήμερα!!!!
Θα τα πούμε την άλλη Πέμπτη!!
Πολλά φιλιά!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις