Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

CrAzY M!nds




Είναι 10 το πρωι και η ΣΙΑ καλεί τον ΜΑΞ στο τηλέφωνο ώστε να συμφωνήσουν τι θα κάνουν το βράδυ και μετά να το πουν και στην ΕΛΙΝΑ..

ΣΙΑ - Ελα καλήμερα!παμε σινεμά σήμερα?
ΜΑΞ - καλήμερα,Ναι αμε!
ΣΙΑ - ΟΚ.!!

Η ΣΙΑ μαλώνει τηλεφωνικός με την ΕΛΙΝΑ και έτσι ο ΜΑΞ προτείνει να βρεθούν απο κοντά να συμφωνήσουν!!Ο ΜΑΞ εχει καταφέρει και έχει πείσει την ΕΛΙΝΑ να πάνε σινεμά πριν συναντηθούν με τη ΣΙΑ..

ΣΙΑ - Λοιπόν παμε σινεμά στη προβολή των 8?
ΕΛΙΝΑ - των 8?απαπα θα έχει πολυ κόσμο και θα δουμε και ενα σορό γνωστούς απο το σχολειό
ΣΙΑ - Οτι ολοι του σχολείου θα πάνε σινεμά και στην προβολή των 8?
ΕΛΙΝΑ - Πάμε 5 που είναι και μερα και θα είμαστε και σχετικά μονοι μας!
ΜΑΞ - ΟΚ νομίζω οτι μου αρέσει και έμενα το 5
ΣΙΑ - Χιλια συγνώμη παιδιά μου αλλα δεν θέλω να παω σινεμά με γυαλιά Ηλίου!
ΕΛΙΝΑ - Μα γιατί?
ΣΙΑ - Γιατι καταρχάς θέλω να δω κόσμο εγω και κατα δεύτερον δεν παω σαν τους γέρους μόνη μου
ΕΛΙΝΑ - Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα
ΣΙΑ - Με εσένα Ελινα μου δεν μπορώ να συνεννοηθω
ΜΑΞ - Ηρεμία!Λοιπόν αφου είμαστε 2 και είσαι 1 κανε την υποχώρηση και πάμε σινεμά στις 5!
ΕΛΙΝΑ - ναι μην τα θες ολα δικα σου ποια
ΣΙΑ - ΕΝΤΑΞΕΙ παιδιά μονο που δεν θα μπορέσω σήμερα!
ΕΛΙΝΑ - ΓΙΑΤΙ?
ΣΙΑ - Πέθανε η θεία μου για 4η φορά και θα πάμε να την κλάψουμε!
ΕΛΙΝΑ - Συγνώμη?
ΜΑΞ - συλλυπητήρια
ΣΙΑ- Επίσης!

Η Σια αποχωρεί και παει σπιτι της,Όπως και οι άλλοι δυο!
Μετα απο 1 ωρα η Σια κάνει τηλέφωνο τοσο στο ΜΑΞ οσο και στη ΣΙΑ και τους ενημερώνει οτι τελικά δέχεται να πανε σινεμά αλλα στις 6..
Ο Μαξ το δέχεται,Η Ελινα εχει μόλις ξυπνήσει απο το μεσημεριανό της ύπνο και λεει οτι λόγω του οτι ψιλοβρέχει και κάνει κρύο προτείνει να μείνουν μέσα!!!
Η ΣΙΑ τα παίρνει στο κρανίο και της το κλεινει στην μούρη,Αμέσως ενημερώνει το μαξ.
Ο οποιος της λεει να πάρει τηλέφωνο τον μανθο που μπορεί να είναι ο διπλανός της Ελινας αλλά κάνει πολύ καλή παρέα με την ΣΙΑ..

ΣΙΑ - Ελα παιδι μου,Θες να παμε πουθενά σήμερα?
ΜΑΝΘΟΣ - Πουθενά!συγνώμη μωρέ αλλα είχα κατι δουλείες (καμία απολύτως,απλά δεν ειχε όρεξη) και είμαι χώμα!
ΣΙΑ - Κατάλαβα,εντάξει παιδί!
ΜΑΝΘΟΣ - Όντως καλα?
ΣΙΑ - Ναι παιδί μου θα κάτσω να δω τηλεόραση!Μισό να πιάσω τον τηλεθεατή να δω τι έχει!

Αμέσως μετά απο αυτο το τηλεφώνημα η ΣΙΑ παίρνει τηλέφωνο το ΜΑΞ
ώστε να του πει τι θα κάνει τελικά!!!

ΜΑΞ - Τελικά τι θα κάνεις?
ΣΙΑ - Οτι κάνει ο κόσμος τα Σάββατα!
ΜΑΞ - Α θα βγεις?
ΣΙΑ - ΟΧΙ,Ότι κάνει ο φυσιολογικός κόσμος..... αλλα οτι κάνει ο ανώμαλος κόσμος σαν και εμας!
ΜΑΞ - ΔΗΛΑΔΗ?
ΣΙΑ - Τι καλύτερο για Σάββατο?
ΜΑΞ - ΤΙ?
ΣΙΑ - Τι μας έλειψε όλη την εβδομάδα?ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ!,Άλλωστε ο κόσμος τα Σάββατα δεν βγαίνει (ήταν ενα ξέσπασμα με άκρως ειρωνικό υφακι)

Καληνύχτισε ο ένας τον άλλο και δώσανε ραντεβού τη δευτέρα στο σχολείο!!!


ΤΕΛΟΣ 3 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ


Για να διαβασετε ολα τα επεισοδια του CrAzY M!nds
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις