Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

The "M" File



Έλα βρε ήρθε το τέλος άλλης μίας χρόνιας; Καλέ μην μου στεναχωριέστε έχουμε λίγο χρόνο ακόμα πριν σας αποχαιρετήσω!
Βασικά όχι. Το τέλος της χρονιάς έρχεται όταν αλλάζει ο χρόνος θεωρητικά, αλλά μεταξύ μας τώρα… όλοι ξέρουμε ότι το τέλος της χρονιάς είναι το καλοκαίρι. Και φυσικά μου φαίνεται πάρα πολύ λογικό! Έχετε δει εσείς κανέναν να έρχεται ανανεωμένος μετά τα Χριστούγεννα; Όχι βέβαια! Ίσα ίσα οι διακοπές των Χριστουγέννων και ιδιαίτερα το Πάσχα είναι μόνο για να προλάβεις να συμμαζέψεις εργασίες και υποχρεώσεις. Ενώ όταν κάθεσαι τρεις μήνες δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις ξεκουραστεί. Μην σου πω ότι άλλος άνθρωπος γυρνάς.
Όσο μεγαλώνουμε βέβαια, οι τρεις μήνες αρχίζουν και μειώνονται στον έναν και από τον έναν στις δύο βδομάδες, ιιιιιισως και στις δύο μέρες. Γι αυτό όσοι από εσάς έχετε ακόμα την δυνατότητα να περνάτε ξέγνοιαστα για τρείς μήνες, απολαύστε το όσο περισσότερο μπορείτε. Εγώ απ την άλλη πέρσι κόντεψα να κλείσω τέσσερις μήνες διακοπών μέχρι να ξεκινήσει η σχολή και ήμουν ένα βήμα πριν αρχίσω να μιλάω στους τοίχους απ την βαρεμάρα. Ξεκουράστηκα όμως αλλά επειδή όπως έχουμε πει και άλλες φορές, το σύμπαν φρόντισε να με εκδικηθεί φορτώνοντάς μου εκατοντάδες ώρες δουλειάς και άγχους.


Αυτά γενικά. Φροντίστε να ξεκουραστείτε όσο μπορείτε. Εύχομαι σε όσους βαριούνται την ζωή τους σαν και μένα, να καταφέρετε να δείτε όσες περισσότερες σειρές και ταινίες μπορείτε! Και αν έχετε βρει ήδη την κατάλληλη σειρά που θα σας συντροφεύσει φέτος το καλοκαίρι, τότε σας ζηλεύω πολύ! (Λοβ γιου οφκόρς <3) Για εμένα απ την άλλη έχει ήδη αρχίσει η περίοδος του καψίματος.



Ιν όδερ νιούζ.
Ανυπομονώ απίστευτα για τον καινούριο δίσκο του Ed Sheeran που βγαίνει οφίσιλ την Δευτέρα! Ώ ναι! Εντωμεταξύ κάθε μέρα δημοσιεύει και από ένα καινούριο τραγούδι και το μόνο που έχω να πω είναι ότι το ένα είναι πιο ωραίο απ το άλλο. Και μην με παρεξηγήσετε, δεν είμαι κανά κρίπι φάνγκερλ απλά μ’αρέσει πολύ η μουσική του ιδιαίτερα την τεχνική που χρησιμοποιεί στα λάιβ του. Φάν φάκτ: Έχω την εντύπωση ότι το καινούριο του τραγούδι “Dont” αναφέρεται στην Taylor Swift.

ΜΠΟΥΜ!

Αυτό τουλάχιστον διαισθάνομαι απ τους στοίχους.



 Και αυτά λοιπόν!!! Και θα σας αποχαιρετήσω με ένα πολύ όμορφο τραγούδι που παρεμπιπτόντως μου έχει κολλήσει τις τελευταίες μέρες και το ακούω συνέχεια!

Ella Eyre Deeper.
Και ίσως είναι μια καλλιτέχνιδα που δεν την γνωρίζετε αλλά σίγουρα έχουμε ακούσει την φωνή της σε αρκετά γνωστά κομμάτια. Και άντε θα σας πω και ένα μικρούτσικο κουτσομπολιό. Η δεσποινίς Eyre είναι η αιτία που ο John Newman έγραψε το “Love me again” (και κατά συνέπεια ολόκληρο το δίσκο του αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.)
ΝΤΑΜΠΛ ΜΠΟΥΜ!
Το περιμένατε; Μάλλον όχι!
Αυτά για φέτος!!! Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και μην ξεχνάτε να ψηφίζετε για τα βραβεία μας!! ^_^
Αντιός αγαπημένοι μουυυυ!!    

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις