Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

The "M" File



Εεεεεεειιιι! :D Χάου γιου ντούινγκ? Χεχε…εεεεμ μάλλον σήμερα δεν πιάνουν τα αστειάκια. Το ξέρω, το ξέρωωω ότι και να πείτε έχετε δίκιο, είμαι απαράδεκτη που σας εγκατέλειψα τόσες βδομάδες αλλά προέκυψε κάτι που κάπως ακούγεται σαν ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ! Έλα μην μου κακομουτσουνιάζετε, το ξέρετε πως ότι και αν συμβεί, όσος καιρός και να περάσει, το σούργελο που αγαπήσατε (ελπίζω) πάντα θα εμφανίζεται εκεί που δεν το περιμένετε!

Και για να πιάσω λίγο το θέμα των εξετάσεων. Οι εξετάσεις μου διαρκούσαν περίπου δύο βασανιστικές βδομάδες, όπου πριν ξεκινήσουν έπρεπε να προλάβω να τελειώσω εργασίες που χρώσταγα, που σημαίνει ότι μέσα στις εξετάσεις δεν τις παρέδωσα όλες και από την Τρίτη που τελείωσε η εξεταστική εγώ έπρεπε όλη την βδομάδα που μας πέρασε να στείλω με μέιλ ότι χρωστάω μέχρι την Δευτέρα, που σημαίνει ότι δεν έχω κουνήσει τον κώλο μου να κάνω τίποτα απ την Τρίτη το μεσημέρι, οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι είμαι ένα βρομερό τεμπέλικο κουνάβι και το καλύτερο απ όλα, αυτή την φορά δεν έχω άγχος! Οκ, έχω λίγο απ το πρωί που σηκώθηκα, αλλά πραγματικά χέστηκα για το τι θα συμβεί με αυτές τις εργασίες, οι βαθμοί ήδη μπήκαν γιατί να σκάσω; Άλλωστε απ το Πάσχα και μετά έχω αποδεχτεί ότι αυτό το εξάμηνο τα έχω πάει σκατά και στα τρία γραφιστικά μαθήματα που έχω και απλά θα ήταν χάσιμο χρόνου και ενέργειας για να μαζέψω τα ασυμμάζευτα. Αυτό το εξάμηνο είχα βάλει στόχο να δουλέψω πιο πολύ στα κόμικς που υποτίθεται ότι αυτό πήγα να σπουδάσω γιατί ξαφνικά μετά το Comicdom συνειδητοποιώ ότι πρώτον, είναι αυτό που θέλω να συνεχίσω να κάνω και δεύτερον δεν θα έχω περισσότερο χρόνο να μου διορθώνει ο καθηγητής μου τα σχέδια γιατί φέτος αποφοιτώ και από δω και πέρα θα πρέπει να σχεδιάζω μόνη μου! Φρικάρω και μόνο που το λέω! Οπότε όπως καταλαβαίνεται θυσίασα κάθε άλλο μάθημα. Με λίγα λόγια η εξέλιξη μου αυτό το εξάμηνο ήταν ακριβώς αυτή!
Άντε βρε και καλό πτυχίο!

Αυτά λοιπόν για σήμερα. Πάω τώρα να πνίξω τον καημό μου με γάλα και μπισκοτάκια.
Ααααααα και κάτι τελευταίο! ^_^
Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τον τελευταίο καιρό έχουν βγει οι υποψηφιότητες για τα βραβεία του The A City! Ωωω ναι.
Εντάξει… δεν θα σας πιέσω αλλά, ντάξει ρε παιδί μου, αν δεν είναι κόπος και πολύ χάσιμο χρόνου, εε πατήστε εκεί που λέει κάτι για The MFile. Έτσι τυπικά ρε παιδί μου, όπως σου λένε καμιά φορά οι καθηγητές, τυπικοί είναι οι βαθμοί, μια χαρά τα πας και μετά βλέπεις κάτι 6αρια και 7αρια. Τυπικά μωρέ τώρα! :P
Πλάκα κάνω! ^_^ Αν θέλετε με ψηφίζεται, άλλωστε αυτή την στήλη τόσα χρόνια δεν την γράφω για να παίρνω βραβεία αλλά επειδή μαρέσει να σας κάνω να γελάτε. Αν γελάτε. Γελάτε; Γέλα ρε!
Byeeeeeeeeeeeeee!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις