Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Passion Time





Δε περιμενα ποτε να δεθω τοσο με καποιον που μισουσα θανάσιμα...

Ειμαι η Ξενια και δουλευω σε μια διαφιμιστικη εταιρια που μονος της στοχος ειναι να εισαι εχθρος με όλους και ειδικα με καποιον που εχει την ιδια θεση με σενα..

Ο Λαμπρός ειχε την ιδια ηλικια με μενα, την ιδια θεση με μενα στη δουλεια, τα ιδια πτυχια, ολα ίδια..
Κι ομως ήμασταν τοσο διαφορετικοι, το μονο που μας ένωνε ήταν το μισος που είχαμε ο ένας για τον άλλον...

Ο διευθυντής της εταιριας μας, μας ανακοίνωσε πως ένας απο τους δυο θα παρει την θέση του για ένα 6μηνο που θα έλειπε σε ένα συνέδριο στο εξωτερικό για να μας εκπροσωπήσει κι ετσι και οι δυο είχαμε μια βδομαδα να του αποδείξουμε ποιος αξιζε πραγματικα να παρει αυτη την θεση και φυσικα ημουν εγω...

Γύρναγα σπιτι, συζουσα τοτε ακομα με το πρωην αγορι μου, και δεν ειχα ορεξη ουτε να φαω ουτε να κανω ερωτα μαζι του τιποτα, μεχρι που με χώρισε κι εμεινα τελείως μονη...

Ήταν η τελευταια μερα που επρεπε να αποδείξω στο αφεντικό μου πως είμαι η κατάλληλη γι αυτη την θέση, κι όμως μου την πήρε ο Λαμπρος μέσα απο τα χέρια με ενα πρότζεκτ που είχε κάνει και δεν είχε καμια έλλειψη σε τίποτα, ακομα κι έγω το παραδέχτηκα και άρχισα να τον βλέπω με άλλο μάτι..

Πάντα μου άρεσαν οι επιτυχημένοι άνδρες.. 
Δε περίμενα όμως ποτε πως θα δω στα ματια του εχθρού μου αυτον τον επιτυχημένο άνδρα που έψαχνα καιρό...

Ένα απόγευμα που τελειώσαμε μαζί του ζήτησα να βγουμε για ένα ποτο το βραδυ, εκείνος αρνήθηκε κατηγορηματικά αλλα εγώ επέμενα και έτσι δε μπόρεσε να μου ξαναπει όχι...

Βγήκαμε στο κέντρο χαλαρα για ένα ποτο και καταλήξαμε σπίτι του...
Του μίλησα για πολλα πραγματα, για την έχθρα μας και για τα συναισθήματα που μου είχαν δημιουργηθεί πριν λίγες μέρες.. 

Δεν πίστευε τίποτα στην αρχη γιατι νόμιζε πως ήταν καποιο κόλπο για να τον ρίξω απο την θέση του αλλα μετα με πίστεψε και με έκανε μια μεγαλη αγκαλια και δε ξαναμιλήσαμε, απλα καθόμασταν αγκαλιασμένοι, μεχρι που πήγαμε σπίτι του, κάναμε έρωτα...

Γνώριζε ο ένας το σώμα του άλλου σαν να το ήξερε από παλιά...
Τοπ παθος μας δεν περιγραφόταν...
Με ήθελε και τον ήθελα το ιδιο κι εγω...

Με τον Λάμπρο μετά από καποιο μικρο χρονικό διάστημα παντρευτήκαμε και καναμε δυο παιδιά και τωρα περιμένουμε το τριτο μας αγοράκι....


Μη ξεχνάτε να ψηφίζετε την αγαπημενη σας στηλη και φέτος, που είναι μια, η δικη μου φυσικα..!

Η στήλη μου Passion Time είναι υποψήφια σε πέντε κατηγορίες για φέτος, στην αγαπημένη ψυχαγωγική, βραδινή, αγαπημένη ΣΚ στήλη, απο φανς του εξωτερικού και βέβαια για τρίτη χρονιά και σας ευχαριστώ όλους στήλη της χρονιάς...!

Επίσης είμαι υποψήφια σε ακόμα δυο κατηγορίες, στην αγαπημένη συντακτρια "Giota Pz" και στην αγαπημένη έκτακτη guest στηλη με το "Πρωτοχρονίατικο Show" μαζι με την φίλη μου Μένια.!! 

http://theacityawards.blogspot.gr/


Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ.!
Φιλιά

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις