Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα καλησπέρα φίλοι μου...Κανονικά έπρεπε να είχα βγάλει τη στήλη το προηγούμενο Σάββατο,αλλά όπως καταλαβαίνετε το κ*λ*βάρεσα λίγο.Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από το αφεντικό.Λοιπόν που λέτε σήμερα είναι το τελευταίο Men!ou$ της χρονιάς.
Για πάμε.
Έφτασε το καλοκαίρι (χαμπάρι δεν πήρα),φορέσαμε τα καλοκαιρινά μας,καλό αυτό,βάψαμε εμείς τα κορίτσια τα νύχια μας,και οι περισσότεροι εξορμήσατε στις παραλίες.Και λέω εξορμήσατε,γιατί φίλοι μου,εγώ,ενώ κοντεύει να τελειώσει ο Ιούνιος,ναι,δεν έχω κάνει ούτε ένα μπάνιο.Και θα σας πω αμέσως γιατί.Απ τη μία όλοι έχουμε καταλάβει ότι ο Ιούνιος έχει πάθει καταθλιψάρα.Όλο συννεφιές,βροχές κλπ.Απ την άλλη όταν σε λιγότερο από δυο εβδομάδες έχεις εξεταστική,πώς να πας για μπάνιο.Και τέλος.ντρέπομαι που το λέω,με πιάνει μια απίστευτη βαρεμάρα του τύπου πού να τρέχω τώρα μέσα στη ζέστη και συνέχεια το αναβάλλω.Θα μου πείτε τρελή είσαι;Η θάλασσα είναι ό,τι καλύτερο το καλοκαίρι.Σου δίνει ευεξία,σε ανανεώνει,μαυρίζεις και άλλα πολλά.Το ξέρω είμαι τραγική,και αυτό με τη βαρεμάρα πρέπει να το κοιτάξω.

Και κάπου εδώ τελειώνει το Men!ou$..
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω,για την παρέα που μου κάνατε όλο αυτόν τον καιρό!!
Επίσης,να σας θυμίσω ότι η ψηφοφορία συνεχίζεται,για λίγες μέρες ακόμα στο theacityblogspot.gr
Αν δεν σας κάνει κόπο ρίξτε ένα ψηφαλάκι και σε μας,μπας και πάρουμε βραβείο.
Θα τα ξαναπούμε σίγουρα απο Σεπτέμβριο!!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΙΙΡΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!
MENIA

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις