Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!Περνάει ο καιρός!!Πότε φτάσαμε στον Ιούνιο ούτε που κατάλαβα!Αν και μπερδευτήκαμε λίγο με τον καιρό!!!
Έτσι λοιπόν την επόμενη εβδομάδα κατεβάζει ρολά και το blog μας..Δηλαδή οι στήλες των περισσότερων συντακτών..Το big boss κάτι θα κάνει το καλοκαίρι!!!!!Δεν θα ησυχάσετε από εμάς!!!
Μην ξεχνιόμαστε έχουμε και τα βραβεία!!!(Ψηφίστε γιατί χανόμαστε αδέρφιααα!!)

Σήμερα,μια βδομάδα πριν σας χαιρετήσω για το καλοκαίρι θα ασχοληθώ με κάτι που σκέφτομαι αρκετά συχνά...
Τι θα γινόταν ΑΝ!!!!!!!Όλοι μας σε κάποια φάση της ζωής μας το έχουμε σκεφτεί αυτό...Από το πιο απλό πράγμα,τι θα γινόταν αν αργούσα λίγο στη δουλειά,μέχρι και σοβαρότερα,του τύπου αν δεν ήμουν στο τάδε μέρος την τάδε ώρα,δεν θα είχα γνωρίσει τον άνδρα της ζωής μου,και η ζωή μου θα ήταν τελείως διαφορετική...Και άλλα τέτοια πολλά..Και το σκέφτεσαι ακόμα περισσότερο αν έχεις δει και την ανάλογη ταινία του Παπακαλιάτη.(Εξαιρετική ταινία που σε προβληματίζει περί του θέματος).
Άμεση συνέπεια αυτού είναι πως μια στιγμή,λίγα δευτερόλεπτα φτάνουν για να σου αλλάξουν άρδην τη ζωή.
Θα μου πείτε ότι αν κάτσουμε να το υπεραναλύσουμε,τότε δεν πρέπει να ξεμυτίσουμε για κανένα λόγο από το σπίτι..Ποιο σπίτι;;Να μείνουμε κλεισμένοι στο δωμάτιο μας,και να μας δίνουν φαγητό από το παράθυρο..Φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο,οπότε συμβιβαζόμαστε και πορευόμαστε!

Αυτά φίλοι μου και για σήμερα!!Θα τα ξαναπούμε την επόμενη εβδομάδα στο τελευταίο άρθρο της σεζόν!
Μέχρι τότε,να περνάτε καλά!!
Πολλά φιλιά!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις