Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

Andre@s the NightWriter



Πολύ καλησπέρα σε όλους!!

StoryTime
Σημασια εχει η περιπετεια!!!!
Κυριακή πρωι η ωρα 10 ακριβώς,Σκοπός να κοιμηθώ μέχρι τη 1..
Τις Κυριακές κοιμάμαι αρκετα ωστε να αντέχω μεσα στην εβδομάδα αλαλ δεν...
Έρχεται και με ξυπνάει ο ξάδερφος μου Ηλίας και μου λεει οτι κλείστηκαν έξω απο το σπιτι τους ενα όροφο πάνω απο έμενα...
Πάω να δω τι ακριβώς εχει γινει,Το κλειδί γύριζε γύρω γύρω και φυσικά δεν άνοιγε ασε που ειχε στραβώσει κι ολας,απο οποια πλευρά και να το γύριζες δεν είχε σταματημό....
Λέμε φταει το κλειδί ας περιμένουμε κανα 2ωρο τον αλλο μου ξαδερφο να φέρει τα δικα του κλειδιά,Μην πληρώνουμε κλειδαραδες..Εν το μεταξύ ο μικρός ξάδερφος θέλει περιπέτεια,Ετσι πηδάει απο το παράθυρο του διαδρόμου στο μπαλκόνι τους αλλα....
Ολα τα μπατζουρια ηταν ασφαλισμένα.
Ο μόνος τρόπος ηταν η πορτα της κουζίνας,Ανοίγουμε λοιπόν το παράθυρο της κουζίνας αφου πηδηξα και εγω απο το παράθυρο του διαδρόμου πηγα να τον βοηθήσω...Αλλα ουτε το δικό μου χερι ουτε το δικο του έφταναν ως το κλειδι της πόρτας ωστε να το στρίψουμε να ξεκλειδώσουμε και να ανοίξουμε,Ετσι εκείνος ξανανεβαινει απο το παράθυρο του διαδρόμου ενω εγω απο το ενα μπαλκόνι κατεβαινω στο αλλο!!!!!
ΕΡΧΕΤΑΙ λοιπόν και ο αλλος ξάδερφος βάζουμε το καλο κλειδί τιποτα ομως,Τελικά φταει η κλειδαριά..Καλούμε κλειδαρά αλλα μεχρι να ερθει κανουμε αλλη μια προσπάθεια εγω πηφαω απο το παραθυρο του διαδρομου παλι στο μπαλκόνι ενω ο ξάδερφος  μου περνει μια σκαλα και ανεβαίνει με την σκάλα και τα ακροβατικά του στο μπαλκόνι σκαλιζει,σκαλιζει την πορτα αλλα δεν,Ούτε το δικο του χέρι φτάνει,Ζηταει μια πένσα ωστε να φτασει το κλειδι και οντως τα καταφέρνει ετσι μπαίνουμε στο σπιτι  αλλα η κανονική πορτα δεν ανοιγει,
Εντομεταξυ έρχεται ο κλειδαράς και αρχίζει και την σκαλίζει την ιδια στιγμή ο αξδερφος μου παει στο δωματίου μιας και μπηκαμε στο σπίτι και εγω κατεβαίνω οπως ανέβηκα!!!!
ΑΥΤΑ τελικά καινούργια κλειδαριά και ολα καλα!!
ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΗΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!
Παντως η μερα είχε περιπέτεια!!!ε?




NEWS

Φωτιές άναψε στους θαυμαστές της η ΣΕΞΥ Jennifer Lopez!!!Ο λόγος?
Έβγαλε νεο βιντεο κλιπ στο οποιο την βλέπουμε πιο ΣΕΞΥ απο ποτε!!!Το τραγούδι εχει  πολύ  καλή  πορεία στα charts και θα ειναι  μεγάλο καλοκαιρινό HIT.!!!
Πάντως αντικειμενικα παντα ,Είναι  γυναικάρα και πιστεύω οτι  κοπιάζει πολύ για αυτο!!!
Keep going jennifer!!!




RelaxingTime




Παιδιά μην ξεχνάτε να μας ψηφίζετε στα βραβεία !!!
ΤΟ Andre@s the NightWriter ειναι  υποψήφιο στις εξής κατηγορίες:
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΒΡΑΔΙΝΗ ΣΤΗΛΗ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΣΤΗΛΗ
ΣΤΗΛΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
να μπαίνετε να ψηφίζετε  καθημερινως όποιες στήλες σας αρέσουν!!!!here:/http://theacityawards.blogspot.gr/



by Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις