Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

The "M" File


Εεεμμ.. σηκώθηκα σήμερα το πρωί με σκοπό να γράψω την σημερινή στήλη αλλά κατέληξα λίγο για δύο ώρες στο Tumblr… κλασσική Μαρία.
Εεεεεεειι καλημέρα, καλό μήνα!
Τις τελευταίες μέρες βλέπω παντού αυτό το gif!


 Το θέμα είναι ότι όσο πιο καμένο είναι ένα πόστ, τόσο περισσότερο μπαίνω στον πειρασμό να το κάνω ριμπλόκ ειδικά το συγκεκριμένο διότι αν το χάσεις πρέπει να περιμένεις ένα ολόκληρο χρόνο για να το ξαναδείς! Και αυτή ήταν η άχρηστη πληροφορία της ημέρας, γιο’ρ γουέλκαμ.
 
Ένι γουέι! Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει απ την τελευταία φορά που τα είπαμε και ας πούμε ότι ένα απ αυτά είναι ότι το The M File κατοικεί σε νέα, πιο εξελιγμένη βάση! Wooooooooohooo! Ναι. Βασικά μετακόμισα.       
Πλέον έχω δικό μου δωμάτιο συν ότι απέκτησα ένα άνετο γραφείο που οπ οπ γουέτ φορ δις, του δίνεις όσο κλίση θες που σημαίνει ότι γίνεται σχεδιαστήριο! Wooooo!!! Λάιφ χάκ!
 
Το μόνο κακό προς το παρόν είναι ότι στο σπίτι κυριαρχεί ο απόλυτος ΧΑΜΟΣ αλλά λογικά με τον καιρό τα πράγματα θα μπαίνουν στην θέση τους. Αυτό όμως που δεν αλλάζει και μου κάθεται στο λαιμό είναι το 206! Δεν μαρέσει αυτό το λεωφορείο, συγγνώμη για όσους το παίρνουν αλλά εγώ δεν το αντέχω! Μπορεί όλοι να γκρίνιαζαν και γω φυσικά μαζί για το πόσο πολύ αργούσε πάντα το 237 της Ηλιούπολης αλλά τώρα πλέον που το έχασα καταλαβαίνω την αξία του! Και μπορεί το 206 να είναι πιο οργανωμένο και στην ώρα του αλλά η διαδρομή του δεν συγκρίνεται με αυτή του 237! Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσα ακόμα να παίρνω το 237, απλά το θέμα είναι ότι πρέπει να κατεβαίνω στην πλατεία (που είναι αρκετά κοντά) αλλά θα έχει ήδη γεμίσει με κόσμο οπότε αναγκαστικά παίρνω το 206 απ το τέρμα που είναι άδειο συν ότι στον γυρισμό με αφήνει ακριβώς έξω απ το σπίτι μου. Αλλά δεν μαρέσειιιιι… L Μου χαλάει όλη την διάθεση. Χθες πάντως που γύρναγα το απόγευμα απ την σχολή είχε τόσο ωραίο καιρό και σχετικά για Μαρία είχα καλή διάθεση. Οπότε αποφάσισα να πάρω το 237, να κατέβω στην πλατεία, να πάρω ένα παγωτό και να ανέβω με τα πόδια καθώς φυσικά απολαμβάνω το υπέροχο παγωτό μου υπό τις μελωδίες του Ed Sheeran. Παρ όλα αυτά το παγωτό, η μουσική και ο καλός καιρός με είχαν μαστουρώσει λίγο. Νομίζω όμως ότι άξιζε.
Αυτά λοιπόν για σήμερα! Ελπίζω να έχω τακτοποιηθεί μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε!

Byeeeeeeeeeeeee!!

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις