Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

Passion Time




Τελικά η φίλη μου ήταν πολύ καλύτερη από όλους τους άνδρες που είχα πάει...

Ποτε δε περιμενα πως θα δοκιμαζαμε με την φιλη μου στον ερωτικο τομεα και θα μας αρεσε το ιδιο και στις δυο..

Η Γεωργία κι εγω ήμασταν μαζι απο το Πανεπιστήμιο, φιλες, αδελφες, και στο τελος της φοίτησης μας μετα απο κατι ερωτικές απογοητεύσεις αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε οι δυο μας, την τυχη μας....

Μέναμε μαζι, και σχεδόν καθε βραδυ στο σπιτι μας γινόντουσαν οργια απο εμας και τα αγορι μας, αλλα τελευταία δεν τα πηγαίναμε καλα με τους αντρες μας και περνούσαμε μονες μας καλα, πολυ καλα θα ελεγα..

Το τελευταιο μας βραδυ στην Πατρα ήταν μοναδικό..!
Ήταν και το τελευταίο μαλιστα γιατι ειχαμε τελειώσει την σχολη και καθίσαμε μεχρι το πρωι στο στεκι μας και τα πιναμε..

Γυρνώντας σπιτι, απο αυτο το μεγαλο ξενύχτι και τα ξενέρωτα αγοράκια που μας την πέφτανε πέσαμε οπως ήμασταν στο κρεβάτι...

Η Γεωργία σαν χαρακτήρας ήταν πολυ συγκρατημένος, εγω παλι το αντιθετο..
Προς μεγάλη μου έκπληξη ομως εκεινο το βραδυ εκανε εκεινη την πρωτη κινηση κι εγω ψιλοαντιστεκόμουν, μεχρι να βρει το ευαίσθητο σημείο μου..

Όπως ήμασταν ξαπλωμένες, γύρισε προς το μέρος μου και μου είπε πως μοίριζα υπέροχα, πάντα, πρόσθεσε, μύριζα όμορφα αλλα εκεινη την στιγμη ακομα πιο ωραία..
Εγω γελώντας της ειπα πως κι εκεινη μύριζε τεκίλα και γύρισε με κοίταξε και άρχισε να με φιλάει στο στόμα με πάθος..
Έμεινα...
Δε περίμενα ποτέ τέτοια κινηση απο την "αδελφη μου"..

Όταν σταμάτησε να με φιλάει μου ειπε : "Ετσι για να γευθείς κι εσύ την τεκίλα μου.."

Δεν περίμενα να αρχισει να με φιλάει ξανα..
Αυτή την φορά προχώρησε κι αλλο, κι άρχισε να πιάνει το στήθος μου, τα οπίσθια μου, όμως κι εγώ το ίδιο εκανα, ειχε ενα πανέμορφο κορμί κι εκείνη την βραδιά ήταν το κατι αλλο...

Μου εβγαλε τα ρουχα οπως κι εγω τα δικα της κι με γυρισε στα τέσσερα κανοντας μου στοματικο έρωτα για ωρα και βαζοντας μεσα μου τα δαχτυλα της με διαφορετικη ένταση καθε φορα...

Μεσα σε λιγα λεπτα τελειωσα, οπως κι εκεινη που χαιδευόταν μόνη της..
Εκείνο το βράδυ εγώ δε της έκανα κάτι, αλλά τα βράδια που ακολούθησαν ήταν απίστευτα ερεθιστικά...


Καλό βράδυ σε όλους!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις