Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Passion Time





"..μόνο μη με προκαλείς..."

Ποτέ δε πίστευα πως εγώ με τον Αντώνης θα είχαμε ολοκληρώσει αυτό που είχαμε.. 
Δε θα πω σχέση γιατί δεν είχαμε πότε σχέση, ούτε εγώ ήθελα αλλά ούτε αυτός..

Ειδικά αυτός δηλαδή γιατί με ένα παιδί πίσω του, τίποτα σοβαρό δε μπορούσαμε να είχαμε...

Ο Αντώνης είχε αφήσει έγκυο την πρώην κοπέλα του κι αυτή νομίζοντας πως θα τον κρατήσει, κράτησε το παιδί τους και μετα απο λίγους μήνες του το έδωσε με μια δικαιολογία του τύπου εγω φεύγω μακρία, όπως κι έγινε..

Εγώ σε όλη αυτή την περίεργη κατάσταση ήμουν δίπλα του αλλά δε με άφηνε ποτέ να του σταθώ όπως ήθελα..

Ήξερε πως όποτε το θελήσει θα μου στείλει ένα μήνυμα και όλα καλά, θα πάω να τον βρω θα βρεθούμε θα μιλήσουμε θα κάνουμε ο,τι κάνουμε και μετά στη δουλεία σαν δύο ξένοι...

Δεν μου αρεσε αυτο, μεχρι που πήρα αυτο που ήθελα πολυ καιρό από εκείνον, να πέσουμε στο κρεβάτι...

Ένα μεσημέρι ενώ είχα γυρίσει από την καινούργια μου δουλεία κοίταξα το κινητό μου και είδα ένα μήνυμα απο εκείνον που έλεγε πως αν τον ήθελα ακόμη να πήγαινα σπίτι του αν του το δείξω..
Χωρις να το σκεφτώ του απάντησα κατευθείαν και του έιπα πως εννοείται θα πάω...

Κι έτσι έγινε, πήγα σπίτι του και τον είδα τόσο αλλαγμένο..
Είχα καιρό να τον δω γιατί είχα φύγει καιρό από την δουλεία και έτσι πλέον δεν τον έβλεπα...

Ανεβήκαμε σπίτι του και αρχίσαμε να μιλάμε..
Λέγαμε διάφορα, με ρώταγε αν έχω βρει κάπου αλλού δουλεία και γενικά ενδιαφερόταν πόλυ για τα νέα μου και όλα όσα με περιτριγύριζαν τον τελευταίο καιρό..

Κάποια στιγμή τον ρώτησα αν θα συνεχίσουμε να καθόμαστε στον καναπέ και μου είπε πως μπορούμε να πάμε και μέσα στο κρεβάτι και του είπα πως θέλω να πάμε...

Πήγαμε μέσα και μιλάγαμε ξανά, ο Αντώνης πότε δεν έκανε την πρώτη κίνηση κι έτσι έπρεπε πάλι εγώ να κάνω κάτι...

Έτσι όταν μιλάγαμε ήρθαμε λίγο πιο κοντά κι αρχίσαμε να φιλιόμαστε, με πάθος με έρωτα με όλα τα συναισθήματα μαζί...

Με έπιανε παντού, όπως κι έγω, ένιωθα τα χέρια του στο στήθος μου και ήμουν έτοιμη να εκραγώ, τον ήθελα μέσα μου....

Κάποια στιγμή μου ψιθύρισε στο αυτί πως το μονο που ήξερα ήταν να τον ανάβω και μέχρι εκεί..
Με προκάλεσε και τον πρόσταξα να γυρίσει ανάσκελα, έτσι του έβγαλα το παντελόνι κι άρχισα να του κάνω στοματικό έρωτα, μέχρι που μου ζήτησε να σταματήσω γιατί δεν ήθελε να τελειώσει έτσι.. 

Μου είπε πως το έκανα πολύ καλά και πως τον εξέπληξα ευχάριστα κι εγώ προσθεσα ειρωνικά πως το είχε χάσει τόσο καιρό..

Φιληθήκαμε ξανά και με γύρισα στα τέσσερα και με μια γρήγορη κίνηση μπήκε μέσα μου, ένιωσα τόσο τέλεια εκείνη την ώρα επιτέλους, το όνειρο μου να πάω μαζί του είχε γίνει πραγματικότητα...

Μέτα καθίσαμε αγκαλιά και συζητάγαμε διάφορα άσχετα..
Όποτε θέλει να με ξαναδεί μου στέλνει κι εγώ πάω σαν σκυλάκι, αλλά τι να κάνουμε μου αρέσει....


Καλό βράδυ σε όλους και καλό υπόλοιπο της εβδομάδας..!

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις