Σάββατο, 31 Μαΐου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!Είμαι και πάλι εδώ,μετά από μια εβδομάδα αδικαιολόγητης απουσίας.Αρχηγέ ζητώ συγνώμη δεν θα ξαναγίνει.(Λέμε τώρα,μεταξύ μας,μην ακουστεί παραέξω,καλοπιάνουμε τον αρχηγό,γιατί είναι και δύσκολοι καιροί)..

Πάμε λοιπόν...

Περάσανε και οι εκλογές,τελείωσε και ο μήνας,μπαίνουμε ολοταχώς στο καλοκαίρι..Αυτή λοιπόν την περίοδο είμαστε όλοι σε μια φρενίτιδα εν όψει της παραλίας..Θέλετε μια τα χειμωνιάτικα ρούχα,που κρύβουν τις ατέλειες μας,θέλετε απ την άλλη το μασαμπούκωμα που έπεσε το Πάσχα (και όχι μόνο),θέλετε το ότι είμαστε και πιο άσπροι από το γάλα,όλα αυτά γιγαντώνουν τον εφιάλτη που λέγεται ''Εξόρμηση στην παραλία''.
Ως κλασσικοί Ελληνάρες τρέχουμε σαν τους τρελούς τελευταία στιγμή μπας και προλάβουμε να σώσουμε τίποτα...Αμ δε!!Δεν γίνονται θαύματα την τελευταία στιγμή..Όπως και να έχει η προσπάθεια μετράει..Και μετράει μέχρι την στιγμή που θα τολμήσεις να πατήσεις το ποδαράκι σου στην καυτή άμμο....Εκεί ή που θα σε πιάσει κόμπλεξ βλέποντας τις κορμάρες να γυρνάνε πέρα δώθε,ή που ακομπλεξάριστος (τα πάχη μου τα κάλλη μου,που λένε),θα ξεντυθείς και βουρ στην θάλασσα..Έχω αρχίσει να εφαρμόζω τη δεύτερη μέθοδο,και πραγματικά αισθάνομαι πολύ καλύτερα...Χαχαχαχα...

Ας περάσω όμως τώρα σε κάτι άλλο..Στο event του καλοκαιριού!!Μα φυσικά στα the A city awards!!Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.Η ψηφοφορία έχει ήδη αρχίσει..Μπορείτε να ψηφίζετε εδώ :

http://theacityawards.blogspot.gr/

Αυτό ήταν και για σήμερα!!Θα ξεθάψω σιγά σιγά τα κουβαδάκια μου και θα ψάχνω παραλία!!!
Τα λέμε την άλλη εβδομάδα.
Πολλά φιλιά!!
By Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις