Σάββατο, 10 Μαΐου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!Σας υποσχέθηκα ότι σήμερα θα είμαι πιο ενεργητική και θα το πράξω..Θα κάνω μια αναδρομή στο παρελθόν,καθώς σήμερα δεν θα είμαι μόνη μου στο Menious!Έχω την τιμή να φιλοξενώ τον μέντορά μου(τρομάρα μου και τρομάρα του) στον μαγικό κόσμο του blog!Όταν πρωτοξεκίνησα στο The A city,ήταν αυτός που μου έδειξε την πεπατημένη στο Menia's option!.Ούτε η Βίσση με τον Καρβέλα να ήμαστε!!!!
Για πάμε!!

Μ:Καλησπέρα λοιπόν μοναδικέ-ανεπανάληπτε David!!!Έχουμε να τα πούμε πολύ καιρό διαδικτυακά!
D:Καλησπέρα κι από μένα, μπορεί και δυο χρόνια αλλά ήρθα για αναπλήρωση!
Μ:Σήμερα αφού ξανασμίξαμε,λέω να μοιραστούμε με τους αναγνώστες την μοναδική εμπειρία που είχαμε σε μια καφετέρια..
Πάμε που λέτε να πάρουμε καφέ..Μας βλέπει ο τυπάς (βολεμένος του δημοσίου) και απευθύνεται στον David ρωτώντας τον τι τάξη πάει (το αγόρι μας είναι στο 3ο έτος του πανεπιστημίου σημειωτέον).Στην συνέχεια αναπόφευκτα έρχεται η σύγκριση με εμένα.Ο τύπος προσδιορίζει ακριβώς την ηλικία μου..
Σωστά David;;;;
D:ε τι να κάνουμε; εγώ φταίω που μοιάζεις 5 χρόνια μεγαλύτερη μου;
M:Ρε άντε φύγε από δω!!!!!!!!Σε λίγο θα μας πεις ότι είμαι και γιαγιά σου!!!!!!!!
D:ε όχι ρε αλλά μάνα που με έκανε μικρή...ίσως
M:Και φίλοι μου η κατρακύλα συνεχίζεται...Μας ρωτάει μετά τι σπουδάζουμε.Οι δικές μου οι σπουδές σχετίζονται με τις πολιτικές επιστήμες,και του David με ξένες γλώσσες..Αρχίζει λοιπόν να μας κάνει ανάλυση για τις δημόσιες σχέσεις,λέγοντας ότι πρέπει να το χεις για να ασχοληθείς με αυτά κλπ..Το θέμα όμως είναι άλλο.Συμπλήρωσε λέγοντας ότι τελειώνοντας το τμήμα μου,θα μπορούσα να ασχοληθώ με δουλειά γραφείου.ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,είπε...ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΓΥΝΗΣ!!!!!!!!!
D:Καταδικαστέος ο μισογυνισμός δε λέω αλλά μπορεί να μην είναι τέτοιο θέμα, μάλλον σε έκοψε φατσικά και λέει ''αυτή δεν είναι για πολλά πολλά'' λογικό μεταξύ μας.
M:Σοβαρά,ε;;;Αφού δεν είμαι για πολλά πολλά τότε άλλη φορά να γυρνάς σπίτι σου με τα ποδαράκια σου!!!!!!!!!!
D:Φτηνή και τιποτένια εκβιάστρια! Καλά τα είπε ο καντινιέρης.
M:Όχι παίζουμε!!!Το καλύτερο το άφησα για το τέλος..Μας πέρασε και για ζευγάρι!!Λοιπόν μάγκα David,μου φαίνεται ότι πρέπει να αραιώνουμε σιγά σιγά..Κορίτσι πράμα και μου κόβεις την τύχη!!!Βέβαια αυτός με βάση τα λεγόμενά του με πέρασε για τεκνατζού.Αφού τα έφτιαξα με ''μικρότερο''...
D:Κοίτα ρε συ Μένια αν φύγω και κάνουν οι μνηστήρες ουρά τότε οκ φταίει αυτό αλλά αν δε σκάσεις κανά χαμόγελο στους ενδιαφερόμενους...σε βλέπω πρώτο ράφι πίστα
M:Θες να πεις ότι είμαι πολύ ψυχρή;;;;
D:Χμμ...Θα έλεγα από βαριεστημένη μέχρι ''φύγετε γιατί κλωτσάω''
M:Δεν πειράζει..Έχω ετοιμάσει ράφι με διπλή επένδυση!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!Σοβαρά τώρα, είμαι πολύ επιφυλακτική,ρίχνοντας πολύ εύκολα άκυρο..That's all!
D:Καλά πες τίποτα άλλο γιατί θα σηκωθούν να φύγουν και όσοι καταλάθος διαβάζουν τώρα
M:Γιατί να φύγουν;;Τα λέμε τόσο ωραία!!!Ας περάσω όμως στα σοβαρά!Ποια η γνώμη σου για Eurovision?
D:Καμία, από την ενηλικίωση μου και έπειτα καμία.
M:Μάλιστα..Ας κλείσουμε αυτή τη συζήση κόλαφο με κάτι για το blog!!
D:ωω ακούω
M:Δεν μπορώ να μην σχολιάσω την εντυπωσιακή πρεμιέρα που είχες με το WT και την κόντρα με τις beliebers!!Τέτοια μαναφούκια ούτε η Νονόρα!!!
D:εννοείς το 3ήμερο μπινελίκωμα που έφαγα από τις beliebers επειδή έκανα ένα αιχμηρό σχόλιο; Ας το θεωρήσουμε απλώς μια άτυχη στιγμή, γενικώς.
M:Είχες όμως και εσύ επεισοδιακή πρεμιέρα!!Αρχηγέ αξίζει οπωσδήποτε βραβείο στα The A city Awards!!!!!
Και κάπου εδώ να ευχαριστήσω τον David για την εποικοδομητική συζήτηση που είχαμε!!!
D:Εδώ που τα λέμε αξίζει χαχαχαχα, εγώ ευχαριστώ!

Αυτό ήταν φίλοι μου!!Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!Πολλά φιλιά!!
Menia!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις