Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου και καλό μήνα..Σήμερα θα είμαι λίγο ό,τι να ναι.Αισθάνομαι σαν την επιστροφή στο σχολείο μετά από διακοπές..

Πάμε λοιπόν.Ο Μάιος είναι ένας μήνας που πάντα μου άρεσε.Κυρίως γιατί σηματοδοτεί επίσημα την έλευση του καλοκαιριού,μας δίνει άλλη διάθεση,ντυνόμαστε πιο ανάλαφρα,δίνουμε χρώμα στη ζωή μας και διάφορα τέτοια..
Εκτός αυτού,δεν ξέρω γιατί,αλλά πάντα τον Μάιο γίνονται διάφορες εκδηλώσεις κλπ..Τον φετινό Μάιο έχουμε μπόλικο πράγμα..Απ τη μια η Eurovision (όχι ότι καίγομαι ιδιαίτερα),απ την άλλη οι εκλογές,θα καλοπεράσουμε και φέτος.
Όμως,έχουμε να δώσουμε και έναν αγώνα.Και ποιος είναι αυτός;;Να χάσουμε τα κιλά που φορτωθήκαμε από το Πάσχα,ελάτε παραδεχτείτε το,όλοι μασαμπουκώσαμε.Αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε,για να μην τρομάξουμε τον κόσμο στις παραλίες που θα βγούμε..Βέβαια ο εφιάλτης μου είναι πάντα στο πρώτο μπάνιο τα πρώτα λεπτά που θα ξεγυμνωθώ μέχρι να μπω στη θάλασσα..Δράμααα...
Ακόμα βέβαια είναι νωρίς για μπανάκια στη θάλασσα..
Όπως και να έχει όμως φίλοι μου,ας απολαύσουμε τον Μάιο και τις ηλιόλουστες μέρες που ελπίζουμε να μας δώσει!!!

Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα.Υπόσχομαι θα είμαι πιο συγκεκριμένη!!Χαχαχα
Πολλά φιλιά!
Menia



2 σχόλια:

Maria Zioga είπε... at 3 Μαΐου 2014 - 8:32 μ.μ.

Μασαμπουκωμα δε λες τίποτα! 4 κιλά έβαλα σε 10 μέρες! Τώρα τρέχω και δεν φτάνω....

Menia είπε... at 4 Μαΐου 2014 - 1:10 π.μ.

Αστα Μαρια.Εγω εβαλα 2,αλλα ακριβως επειδη δεν με παιρνει,πρεπει να προσεχω(λεμε τωρα).
Ευχαριστω πολυ για το σχολιο!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις