Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Λίγη αγάπη - by γιώργος



Πονάει το κεφάλι μου, ο κόσμος καταρρέει, ξέρω ότι δεν κάνω το σωστό, είμαι σε αδύναμη θέση αλλά μη με λυπασαι, δεν αξίζει, θα μου περάσει οταν πεσω οσο πιο χαμηλα παει, εχω πεσει και χαμηλοτερα,
οι φίλοι μου έχουν περισσότερο χιούμορ, εγω τα βλέπω πιο σοβαρα(κι οχι μονο εγω), νταξει ολα τροποι αντιμετωπισης της αρρωστιας ζωης ειναι.. γραφουμε, βλέπουμε, ονειρευόμαστε φανταστικες ιστοριες, κανουμε χιουμορ και αυτοσαρκασμο, δινουμε και παιρνουμε συμπονοια, ολα για να παρηγορησουμε τους εαυτους μας που δεν ειμαστε οι θεοι που θα θελαμε να ειμαστε,
αλλοι βεβαια βγαινουν δημοτικοι συμβουλοι αντ’ αυτου.......  ναι, ελπιζω να εχει μεινει εστω και λιγη ουσια σε ολα αυτα, αλλα τελος παντων δεν μενω εκει,
φανταζομαι αξιζει να ζεις για την αγαπη ακομη κι αν δεν γινεις τιποτα σπουδαιο, αρκει να υπαρχει αυτη βεβαια, αλλα οσο και να γκρινιαζω, παντου υπαρχει, ειδικα αν την ψαχνεις κι αν την δινεις, γι’ αυτες τις μικρες αναπνοες σηκωνομαστε για αλλη μια μερα κι ας μη το ξερουμε, τα εισητηρια στο μετρο τα δινω όταν δεν τα χρειαζομαι αλλο, αλλοι τα δεχονται κι αλλοι τα αρνουνται, ετσι ειναι κι η αγαπη φανταζομαι.
ειναι γιατι ειμαστε και υπερηφανοι και ψυχροι και καχυποπτοι και πειθαρχημενοι στην εξουσια, ολοι ειμαστε μερικες φορες, κι η αγαπη ειναι λιγο μακρια απο αυτα, ισως θα μπορουσα βεβαια να βγαλω την υπερηφανεια εξω, που καμια φορα πολλαπλασιαζει την αγαπη, τον θαυμασμο, αλλα φοβαμαι μη παω σε σκοτεινες σαδομαζοχιστικες οδους οποτε σταματαω,
ας κρατησω τη ζεστασια που φερνει η αγαπη, οταν ειναι φυσικη, και δεν χρειαζεται τιποτα αλλο, αν δεν αφεθεις μεχρι να λιωσει η καρδια σου δεν θα καταλαβεις την ευτυχια, δυσκολο ομως αυτο καμια φορα, ε; Να αφεθεις.. πολυ δυσκολο.. γιατι ο αλλος τους εαυτος παντα θα θυμαται αυτην την «αδυναμια» σου, ψεμματα;.. μπορει.. ωχ κριμα που ειμαστε κακοι, πραγματικα μισω την χαρα που παιρνουμε απο την κακια, η χαρα της αγαπης ειναι χιλιες φορες καλυτερη......ολα χρειαζονται αλλα η αγαπη υπαρχει παντα χαμηλα και ειναι παντοδυναμη για να σωσει μια ζωη απο την απελπισια.. μου περασε το κεφαλι, αμην.

---------
by
γιώργος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις