Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

The "M" File



Έχω μία περίεργη φοβία. Κάθε φορά που μου συμβαίνει κάτι καλό πιστεύω πως το σύμπαν θα μου το ξεπληρώσει άσχημα. Και δυστυχώς οι φόβοι μου τις περισσότερες φορές γίνονται πραγματικότητα.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, για την ακρίβεια Παρασκευοσαββατοκύριακο, έγινε το φεστιβάλ του Comicdom Con. (Για όσους δεν ξέρουν, είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ κόμικ στην Ελλάδα.) Φέτος λοιπόν πήγα και εγώ μέρος όπου παρουσίαζα το δικό μου κόμικ μαζί με τους συμμαθητές μου απ την σχολή.


Μπορώ να πω ότι όλα ήταν παραπάνω από ΤΕΛΕΙΑ! Και ίσως ήταν η πρώτη φορά που υπήρξα τόσο χαρούμενη! Πραγματικά δυσκολεύομαι να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που υπήρξα τόσο ενθουσιασμένη για κάτι! Και παραδόξως απ την πρώτη μέρα όλα πήγαν ρολόι! Αρχικά ήμουν κάπως αγχωμένη για το τι τραπεζάκι θα πετύχουμε, αλλά τελικά βρήκαμε την καλύτερη θέση που θα μπορούσα να φανταστώ! Και το καλό ήταν ότι στο δίπλα δωμάτιο ο Glenn Fabry (γνωστός κομίστας) υπέγραφε την δουλεία του, συν ότι παρουσίαζαν έκθεση!
Οπότε ο κόσμος πέρναγε από αυτό το σημείο συνέχεια! Το καλύτερο όμως ήταν ότι οι περισσότεροι ενδιαφερόντουσαν να κοιτάξουν την δουλεία μας και πόσο μάλλον να την αγοράσουν! Είχαμε βγάλει εκατό αντίτυπα και πραγματικά νόμιζα ότι οι μόνοι που θα πάρουν είναι οι φίλοι και οι δικοί μας, αλλά τελικά δεν έμεινε τίποτα! Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να μείνω μέχρι την Κυριακή το βράδυ αλλά αναγκαστήκαμε και φύγαμε μεσημέρι γιατί δεν είχαμε τίποτα άλλο να δώσουμε. Αν και όλοι οι υπόλοιποι ήταν κουρασμένοι και παρακαλούσαν να τελειώσουμε γρήγορα για να φύγουν, εγώ ήμουν μες την τρελή χαρά!
Ένιωθα πως όλος ο κόπος που έκανα για να τελειώσω την ιστορία που ετοίμαζα πάνω από τρείς μήνες επιτέλους δικαιώθηκε! Και πόσο μάλλον όταν το είδα μπροστά μου τυπωμένο!

Νομίζω ότι όλη αυτή η κατάσταση μου ανέβασε αρκετά το ηθικό και πιστεύω πως τελικά συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι πραγματικά που θέλω να κάνω! Μου πήρα δύο χρόνια αλλά τελικά κατάλαβα ότι δεν είχα κάνει λάθος επιλογή.
Μα θα ξέχναγα το καλύτερο!! Την Κυριακή το βράδυ καθώς γύρναγα σπίτι, βλέπω άρθρο που είχε δημοσιεύσει η LIFO με τα 12 καλύτερα κόμικς του Comicdom και ήμασταν μέσα!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAT? Προφανώς καταλαβαίνετε ότι η φίλη μου και γω τσιρίζαμε μέσα στο λεωφορείο, γίναμε λίγο ρεζίλι αλλά άξιζε! Τώρα δεν είμαι ακριβώς σίγουρη αν μας έβαλαν και εμάς απ την καλή τους την καρδιά επειδή ήμασταν τόσο γαμάτοι ή απλά ήταν και λίγο σπόντα επειδή ήμασταν μαθητές στον Βέλλιο. Όπως και να ‘χει, μπήκαμε!
Και από εκεί αρχίζει να καταρρέει όλη η χαρά μου! Ήταν σαν να εμφανίστηκαν όλες οι δυνάμεις του σύμπαντος και να μου είπαν «όπα! Σαν πολύ χαρά δεν σου δώσαμε;» Και από εκείνη την στιγμή όλα πάνε απ το κακό στο χειρότερο! Η βδομάδα μου πέρασε ήταν σκατά και όλη η καλή διάθεση που είχα, φαντάζει πλέον ως ένα μακρινό παρελθόν! Ελπίζω απαίσιο σύμπαν να πήρες την εκδίκηση σου! Άντε να χαθείς πια!  
Αυτά νομίζω για σήμερα! Για μία ακόμα φορά έκλεισα άλλη μία στήλη με τις καλύτερες ευχές!
Eγώ θα σέρνομαι εδώ τριγύρω ελπίζω τουλάχιστον εσείς να έχετε καλό Πάσχα και να περάσετε καλά τις διακοπές σας!
 
Φιλιαααααααααααα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις